Min kone og jeg planlegger katamarankjøp våren 2014 for å ta turen over Atlanteren. Deretter går turen dit vi har lyst når den tid kommer.

Etter å ha seilt kjølbåt i 25 år ble vi frelst etter å ha blitt abbonent på Multihulls world, og leid katamaran 2 uker i Hellas.

Vi ønsker oss en "turbåt" med god komfort og går heller litt ned på fartskravet enn på lastemuligheter. Vi vil bruke ca 3 mill på båten (ferdig utrustet).

Tar gjerne imot gode forslag til båttype (merke/ny/brukt/størrelse), og håper at noen tar utfordringen............. selv om jeg vet at dette kan være et minefelt med forskjellig smak og behov?

Visninger: 5702

Svar til denne diskusjonen

Hei Lasse.  Har dere bestemt dere for hvilket merke katamaran dere vil kjøpe/har kjøpt?

Hallo Nils

Ja da,vi kjøpte en Helia og er veldig fornøyd med det. Er for øyeblikket på Puerto Rico etter atlanterhavskryss i januar og seiling opp windward- og leeward-øyene i løpet av våren....

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår