Hilaritas har et par ledige plasser  på denne strekningen på ca 190 NM. Du bør først og fremst være en sporty og hyggelig person, dernest er det fint om du har litt seilerfaring. Vi er foreløpig bare to ombord i skuta, som er en Alubat Ovni 39,5. Vi vil klatre på både Sardinia og Mallorca. Artig om du også liker klatring. Mer om seiling med Hilaritas her: http://hilaritassen.blogspot.no

Ingunn T . 93003510.  ingunn@figuru.no

Visninger: 486

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Avreise  mot Menorca er rundt 18./19./20 sept. Vi skal være fremme i Palma senest 26.09.

eg e med! :D liten seile erfaring, heftigste turen var far Oslo til Odda :P, klatring( har vært med et par ganger inne, har klatre sko da :), Eg bringer godt humør og positivitet :) Dette eventyret her er eg med på om dere lar meg :) <3

søstra mi er med og :)

Takk for prat på telefon, Glenn Marius - flott at du er så entusiastisk. Det er et par stykker foran deg, som jeg må avklare med først. Dersom de trekker seg er det plass til deg og søster. Du hører fra meg!

Nå har vi full båt. Håper du får seilt i høst, Glenn Marius.

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår