Jeg planlegger å dra på langtur til våren, fra Fredrikstad til Middelhavet, enten via Biskaya/Gibraltar eller via kanalene, og kanskjes fortsette videre mot Kanariøyene og Karibien høsten/vinteren 2018-2019. Jeg har et ønske om å få følge på turen. Båten er en Bavaria 32' fra 2002. Ta kontakt hvis du vil vite mer om planene. Jeg har også skrevet en del om seilbåtprosjektet mitt på bloggen: www.djiihaa.com

Visninger: 844

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Kjetil

Nysgjerrig på turen din til våren, hva ser du for deg å måtte ha eller være for å bli med deg på tur?

Gøy å lese bloggen din

Mvh

Christoffer

Takk for hyggelig tilbakemelding. Litt usikker på hva du mener med å "måtte ha eller være", men jeg tenker i hvert fall at de som blir med på turen aksepterer å spleise på mat og drikke + evt restaurantutgifter. Mannskap må også dekke sine egne reiseutgifter til og fra båten. Men jeg betaler alle driftsutgifter; diesel, havneavgifter osv.

Jeg har ikke på noen måte begynt å sette opp noen detaljert reiserute og tidstabell ennå, så spørsmålet mitt til deg og andre blir når det passer for deg å være med?

Jeg er interessert. Email thsbthsb@gmail.com

Hei og takk for svar Torill. Vi får snakkes pr epost :)

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår