Noen fine mennesker som vil seile med meg fra Panama til Azorene?

Hei kjære venner!

Jeg trenger hjelp med å seile en 27 tonn stålketch på 46 fot fra Panama, via Jamaica, Cuba, Haiti til Azorene. Båten er i meget god stand, med alt tenkelig og utenkelig utstyr.

Jeg er et meget omgjengelig og easy going menneske på 30 år som elsker havet, seiling og oppleve nye steder/folk. Jeg kan tilby gratis mat og husly, men har dessverre ikke råd til flybilleter. Det er mulig å mønstre på hvor som helst langs denne ruta. Seilerfaring er ikke nødvendig. Rett person er det viktigste!

Vel, ved ytterligere spørsmål send meg en mld, mail, eller ring 41102965.

Beste vennlige hilsner Lasse

Visninger: 1666

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Lasse!

Karibien høres ut som en deilig plass å seile :)

Når er det tenker du å seile avgårde med ketchen din?

Jan Erik

Hei Lasse

Dette høres utrolig spennende ut. Jeg kunne gjerna ha tenkt meg å blitt med.

Når tenker du å legge fra kai i Panama?

Hei Lasse.

Jeg har vært på seilas i karibien i fire mnd og er klar for nye utfordringer. Seilte ombord en Morgan 43 fot Ketch.

Når planlegger du å sette seil fra Panama?
Kan meget godt tenke meg å bli om det passer in med mine planer.
Dersom det høres interessant ut kan jeg kontaktes på:

teriksen8@gmail.com
0047 960 13 413

Ahoy

Terje

Hei når er det denne seilasen er planlagt:-)mvh lærevillig 40 åring med stor tro på gjennomføringen,mvh thomas woltersvik

Hei Lasse!
Er denne tråden fortsatt aktiv? I så fall er jeg er svært interessert i bli med! Jeg er ledig når som helst og har ingenting jeg skal rekke i første omgang. 
Jeg har ikke mye seilerfaring, men er veldig inspirert til å leve livet på havet.

Ta kontakt! Mvh. Erik. 

45274474

Hei Lasse!

Har du funnet mannskapet du du har behov for eller er det slik at det fortsatt er ønskelig å motta søknader til å bli med på denne flotte ruta du har lagt? Meget interessert i bli med for å lære og for å oppleve. 

Har ikke mye seilerfaring å skryte på meg selv om jeg skal dra på jordomseiling jeg siden 2011 har jobbet og spart for. Mine venner som jeg skal slå følge med senere i år planlegger å dra i oktober/november 2014. Det hadde med stor fordel vært noe å dra på en slik tur for å ha lært litt før jeg drar ut på en tur som det. Christian heter jeg, er 22 år og fra Larvik Vestfold. Om du fortsatt er på leting etter mannskap når du meg på 99480277.

Håper å høre fra deg, mvh christian F. Isachsen

Hei Lasse. 
Vi er to sjøglade, og jeventyrlystne jenter på 25 år, som er interessert i å høre mer om turen din. Når planlegger du å dra? Hvor mange tenker du å ha med? Vi har ingen seilerfaring, men er godt vant med båt og sjøliv. 
Smil fra Anna og Kamilla

Vi kan kontaktes på : kamillaharestad@gmail.com 

Hei.
Jeg er interesert i å bli med en etappe hvis det fremdeles er plass? 
Er ledig 19-juni til 10 juli i første omgang. 

Kan kontaktes på sverre_helland@hotmail.com
Mvh Sverre.

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2019   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår