Hei.

Jeg har en Hanse 312 som jeg vurderer å seile nordover i sommer. Turen er litt prisgitt at jeg får mannskap da jeg ikke syns det er all verdens givende å seile alene. Har noen venner som kan stille nå og da, men er på jakt etter noen som kunne tenke seg å bli med på en lengre ettappe. Selv jobber jeg 2-4 turnus og planlegger å bruke 2 x 4 uker på turen og jeg kommer til å legge båten til kai en plass i de 2 ukene jeg selv er på jobb.

Hvis noen hadde vert interessert i noe slikt så gi meg en lyd så kan vi snakkes. Selv er jeg ganske rolig og lett å være med og er på jakt etter de som vil oppleve naturen og nyte dagene. En viss kjemi bør det være så fint om en kan kommunisere litt på forhånd :)

Kjetil

Visninger: 504

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei

Dette er en tur som ser fin ut. Kunne godt tenke meg å være med på en etappe av den hvis det passer seg sånn. Jeg har mulighet fom 18. juli tom. 23. juli. Jeg har ikke båt selv, men seiler så mye jeg kan som regattamannskap på Hurum. Ta kontakt med meg hvis jeg er akutell som mannskap på deler av turen din.

Hilsen

Marianne

 

 

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår