sorgenfri.com

Portalen for langseilere

Dag Ahlgren Smitt skriver prosjektoppgave ved Høgskolen i Østfold om planlegging av langtur med seilbåt. Han ønsker å intervjue personer som har seilt jorden rundt eller vært på langtur med egen båt.

Intervjuet tar en til to timer, og kan foretas personlig, på telefon eller via e-post. Interessenter som kunne tenke seg å dele sin kunnskap, bes ta kontakt på mobiltelefon 988 14 228 eller e-post: dagas01@me.com.

Prosjektoppgaven skal også utgis i bokform, med mulig utgivelse 2010 eller 2011.

Dag Ahlgren Smitt (f. 1964) er seiler, forfatter og deltidsstudent ved masterstudiet i organisasjon og ledelse ved Høgskolen i Østfold. Han har selv seilt tur/retur Middelhavet i perioden 2005 til 2008. Som forfatter debuterte Smitt sommeren 2009 med boken Tatt av havet (ISBN: 978 82 92906 53 8).

Diskusjonen er stengt for flere svar.

Svar til denne diskusjonen

Hei!

Jeg er i planleggingsfasen av en jordomseiling og skal på langtur i 2012. Les om prosjektet på www.sy-aud.com. Ta kontakt pr mail hvis du ønsker intervju.

Mvh

Kristoffer
Hei,

Takk for interesse!

Turen din ser kjempespennende ut, Kristoffer. Du kommer garantert til å få en opplevelser du kan se tilbake på resten av livet.

Dine erfaringer er selvfølgelig av interesse for mange, men for å komme med i mitt utvalg til prosjektoppgaven, må man tidligere ha vært på langtur.

Vennlig hilsen
Dag Ahlgren Smitt
www.dagahlgrensmitt.no
Hei John Ole,

Thor Heyerdahl kunne heller ikke svømme, men han la ut på havet gang på gang.

Båten din høres jo ut som en original farkost. Men du er ikke alene. Svensken Sven Yrvind (eller Sven Lundin) har seilt i mange ulike båter. Det er seilgleden som betyr noe. Se bildet på hans hjemmeside: http://www.yrvind.com/

Ellers så er du dessverre ikke innenfor min målgruppe til prosjektoppgave. Jeg ønsker å intervjue de som har vært på langtur ...

Gi ikke opp. Lykke til!

Vennlig hilsen
Dag Ahlgren Smitt
www.dagahlgrensmitt.no
Hei!

Jeg kan gjerne bidra:-D Jeg seilte til Karibien i 2006/2007. Startet Las Palmas og endte i Las Palmas. Jeg bor syd på Gran Canaria og har båten liggende i havna i Puerto Rico. Vi dro i slutten av november, og kom tilbake i juni 2007. Hadde med meg sønn på 13, vi seilte alene i Karibien, men hadde med en mann på returseilasen Antigua - Azorene.

Mitt tilf. nr: + 34 928185166 (fasttelefon) +34v667649331 (mobil). hilsen gry
Intervjuene er nå ferdige og avsluttet.
Takk til alle respondenter for verdifull kunnskap. Takk også til de som har tilbudt seg å bidra, men som ikke har kommet med.
Vennlig hilsen
Dag Ahlgren Smitt

RSS

Merke

Laster...

© 2010   Laget av Sorgenfri   Powered by .

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår