Vi er for tiden i SørSpania, og har tilbragt snart 4mnd i sol og varme, og skal seile oppover kysten av Portugal nå snart med nesen nordover igjen. Håper å være klar til Biscaya-kryssing i begynnelen av mai.

Vi er nå to voksne og to små barn ombord på vår Colin Archer skøyte, men satser på å sende kvinne og barn hjem med fly fra NordSpania, og ta en "guttetur" videre til Trøndelag.

Båten er en 46fots treskøyte, med det meste av fasciliteter. Vi har en dobbelkøy og to enkle køyer ledige, så dersom det er noen som har intr. av å delta på en morsom tur via Irland, Skotland, Shetland og videre til Norge, så send gjerne en mail på lucero-theboat@hotmail.com

 

Hanne og Roy

Visninger: 538

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Nå skulle jeg ønske jeg var gutt altså. Haha, hørtes ut som en bra tur det! Får kose dere! :)

Hei!

Jeg er ledig fra 25/4 til 23/5, og kunne godt tenke meg en ny Biscaya-kryssing. Har seilt i mange år, alt fra dagsturer til solo-seilas fra Las Palmas til Norge. Krysset Biscaya sist fra Viveiro i nord Spania til Camaret i Frankrike. Send gjerne mail til sailorman7@hotmail.com for detaljer.

Med vennlig hilsen

Odd-Rune Lilleskare

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår