Jeg har muligens en plass ombord i en 39 Catamaran.

dato 14-12 til 14-01 ca

Fly koster tur-retur ca 12.000,-

Ta kontakt....:-)

 

Mvh

Trollet

Visninger: 612

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei :)

Jeg skal muligens på tur med ei venninne, men vi er da altså 2 stk som vil på seiltur. Skulle det dukke opp en plass til, så får du rope ut !

Hei Truls,

 

Søker du fortsatt mannskap? Det hørtes svært interessant ut.

 

Jeg er en 29 år gammel mann. Bor i Oslo, men er opprinnelig fra Kristiansand.

Har båtførerprøven og dykkerlappen. Har dessverre ikke noe seilerfaring men driver og leser meg opp, selv om jeg vet det ikke er noe i forhold til å virkelig seile:). Vurderer selv å kjøpe meg båt etterhvert, men før den tid hadde det vært supert og vært mannskap på en båt.


Er ellers i normal fysisk form, er arbeidssom, lærevillig, til å stole på og ellers en trivelig kar.

Jeg forventer selvsagt å dele på løpende kostnader som mat, havnevgift etc.

Av personlige interesser kan jeg feks nevne film, historie og fotball. Har ellers en Bachelorgrad i Øk/Adm. fag.

Håper på videre korrespondanse:)

Epost: Stian1983@yahoo.no

Vennlig hilsen

Stian

Mvh
Stian

 

Hei Truls,

 

Forstår at du har en plass på seilbåten fra 28 desember rundt Grenada. Jeg er i Puerto Rico for øyeblikket og kan dra på kort varsel (med forbehold at det er mulig å oppdrive en flybillett i disse tider).

 Jeg deltok på ARC seilasen i år og vi brukte 15 dager på krysningen. Fantastisk tur!  Dette var en seilbåt (50 fot) jeg var betalende mannskap på, og jeg er nå mønstret av denne.  

Er for tiden som sagt i Puerto Rico. Hadde seilplaner her, som for tiden ser ut til å renne i vasken, Pga at båten jeg kom frem til neppe er sjødyktig.

 

Håper på raskt svar, enten av negativ eller positiv art. Det vil bli satt veldig stor pris på i hvert fall da jeg er i en liten klemme uten planer videre for øyeblikket.

 

Mvh

Stian

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår