Jeg har kjempe lyst på en kult opplevelse rundt juni-aug 2010 på en seilbåt med noen erfarende seilere! Jeg har lite erfaring selv, men er super ivrig på å lære masse!! Har tidligere jobbet som tømrer og mye i bar. Bo i Oslo akkurat nå og har drevet butikk i 4år. Jeg kan i tillegg lage masse god mat! Ta gjerne kontakt om du har noe ledig plass eller om du vet om noen andre som har;)

Iselin**

Visninger: 518

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Jeg/vi tar sikte på å være i Kristiansand på kvelden 20.juni, og du er velkommen.
VELDIG voksen er en person som har levd lenge nok til til å forstå at det ikke er så lett å forstå alt. Som har lært seg litt om hvordan folk forholder seg til hverandre, og litt om hvorfor de gjør det. Den er veldig voksen som forstår at alle må ytes respekt og kjærlighet, ellers forvitrer personligheten. Den er veldig voksen som har lært å oppleve naturen og tar den i bruk til seilig, skikiting og paragliding. Som liker å være sliten, som liker å være opplagt. Som liker å være optimist. Som sørger når ei god skihelg forsvinner i det idiotiske arbeidet sjefen mener du bør gjøre denne helga.
Jeg er veldig voksen.

Mer livsrefleksjon kan følge rundt storseilskjøtet om du er interssert.

Beste hilsen Per
Vi finpuser mannskapslista. Du ble vel ikke skremt! Fortsatt interessert?
p

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår