Mitt navn er Sigmund, å er fra Stabekk. Fyller 20 neste år. Til sommeren blir jeg ferdig med et årsstudium på BI Oslo. Hvis noen skulle trenge mannskap til hvor som helst høst 2010 er jeg veldig interessert i å være med. Jeg har seileerfaring og har opplevd mye vær og vind før. Jeg er med hvor som helst å har tid og mulighet etter 2010 sommeren.

Håper på god respons.

Mvh. Sigmund Rederscheid

sigmund_@hotmail.com

Visninger: 2

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hejsa.

Ja men så får du lese min hemsida www.celticavenger.dk - fartplanen holder på at bli ændret, således at vi returnerer mod Thailand, Kinahavet mod Japan nogen gang efter Mauritius enten maj eller omkr. 1. juli. Der bliver naturligvis mange stop undervejs. For længere ophold nedsættes betaling til skibet ! !
Skulle glæde mig at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Niels Henningsen
Hi

We are a couple who is starting our trip 1 aug from Skagen or Kristiansand or around there.
we have a Jeanneau 49 ds fully equipped.3 cabins.
We are considering 1-2 more persons. going from france to brazil leaving Brest around oct/nov and arriving Natal 15-20 dec.
Per day its 15 EUR.
After that we have planned to sail towards carabien….

If its interesting,you can send me some pros and cons about yourself and a couple of photos.

Bets regards from thor and Aleksandra.

http://www.fjordsailing.no/old/?page=2&show=387
Hei Sigmund. Kan det vaere interessant aa seile fra starten av sommeren?
MVH Arvid

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2012   Created by Sorgenfri.

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår