Jeg er en 22 år gammel jente (snart 23) som studerer på høgskolen i Halden. I og med at vi har en utrolig lang sommerferie, helt fra midten av mai til midten av august - søker jeg derfor en båt jeg kan slenge meg på. Reiselysten tar overhånd over pengene når det gjelder dillemaet; jobbe eller seile(?) 

Vokst opp med/på seilbåt, er positiv, blid og ikke redd for å bli skitten! Ps, jeg er flink til å vaske og lage mat - men enda flinkere til å få båter på rett kjøl ;-) Send meg gjerne en mail: annelilund@live.no

Visninger: 435

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

http://www.theyachtweek.com/skippers/host/

Vil anbefale dette, jeg har vært med som skipper noen ganger nå og det er en opplevelse en sent vil glemme ;)

Hørt mye om de turene der. Nå er det ikke en slik "fylletur" rundt i Middelhavet jeg er på utkikk etter da.. Men sikkert kult for de som liker å skrike "mann over bord" 10 ganger i løpet av en dag :-) Hehe..

Det kommer an på hvilken rute du tar, men Kroatia sør ruten er en festrute, men det fins og andre som Sicilia, Hellas og Tyrkia som er en del roligere, og det kommer jo an på deg selv hva en gjør det til.

Ville bare tipse om det.

For meg så er det perfekt for å komme meg rundt i verden å seile uten alt styret med å skaffe mannskap og båt osv. Skal forøvrig til Karibien med de nå for vårseilas i 3 uker :)

Kunne du tenke deg å bli med oss på jordomseiling kanskje? Vi er noen stykker som skal hele jorden rundt. Båten er nå I karibien. Jeg reiser ned nå i Juni.
Se på hjemmesiden www.seaventure.net for mere informasjon.

Hilsen andreas

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2013   Opprettet av Sorgenfri.

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår