Etter endt seilas, så er jeg nå i startgropen på min neste tur. Denne vil bli noe kortere tidsmessig, i skrivende stund er det snakk om 4 mnd.

Det jeg lærte av på forgje tur var at det ville være gøy å dokumentere mer på film, og kanskje gjort noe mer ut av det (dokumentar?)

Den tidligere turen min startet i Fredrikstad og endte litt sør for Bodø, med en sving ut om Shetland og Færøyene. Før jeg la igjen min egen båt i Nord Trøndelag, og mønstret på som mannskap på et seilas fra Bodø - 80°N - Nord Trøndelag.

Det seilaset jeg nå er i gang med dreier seg om Fredrikstad - Orknøyene - ytre Hebridene - Færøyene - Shetland - Fair Isle og tilbake til Fredrikstad.

Søker i den anledning noen som har interesse for å bli med på planlegging, forberedelser og å gjennomføre seilaset!

Tommel opp dersom du har interesse for film og produksjon.

Planene henger fremdeles litt i løse luften, men tidligere noen melder interesse jo tidligere kan man begynne å gå grundigere til verks!

Høres dette interessant ut? Skriv gjerne.

Dere kan også sjekke: Facebook gruppa Skråsikker (f... It) gjennom fire årstider. Der er det litt bilder, tekst og tanker fra seilaset oppover og nedover Norskysten. NB! Medlemskap.

Mvh.
André

Visninger: 580

Svar på dette

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår