Andante legger ut på sommerens rundtur i skandinavia. Søker derfor en fokkeslask eller to som har lyst å bli med. Avreise ifra Arendal skjer etter planenen rundt 29/30 juli, og ferden går så over dammen til Skagen, så Gøteborg, opp svenskekysten og inn til Asker i Oslofjorden. Satser på godt vær og hyggelige, rolige og late dager :=)

Send gjerne en melding eller mail til Auduntveiten@gmail.com eller 48044586

informasjon om kaptein og skute: Jeg er en gladgutt på 29 med relativt god seileerfaring. Har ikke selv eid stor båt før nå, så jeg gleder meg veldig på å sette båten under seil. Båten er en 84 modell Maxi Fenix Dinette, med soveplass til 5 og med toalett og kjøkken pentry. Det er en relativt liten båt, men satser på og få presset store gleder ut av den :)

Visninger: 434

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

fikk du tak i mannskap?,, osv,,  kult om du oppdaterte tråden ☺

Okay, det kan jeg jo alltids :) Jeg starter imorgen med en solo-seilas nedover mot Tønsberg. Det finnes altså fortsatt plass for å bli med ifra Oslo til Arendal. Avreisen kan utsettes en dag hvis det er noen som ønsker å hive seg rundt!

Det er meldt gunstig vindretning selv om styrken er noe flaue greier... Planen blir så Tønsberg - Jomfruland og siste dagen Jomfruland - Arendal. I Arendal blir det noen dagers opphold. Videre mønstrer det på 3 stk matroser den 31 juli. Vi seiler da over dammen mot skagen den 1 August. Her er det mulig at det dimmiteres en person. Etter et par dager drar vi videre mot gøteborg og oppover svenskekysten med Asker som siste stasjon.

mvh Audun

48044586

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2019   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår