Hei.

Båten Blue Note er en 42fots Jeanneau Sun Odysse i fra 2009 eller der omkring.

Båten tilhører mine foreldre, og de ønsker så gjerne at jeg seiler den ned til Kjøbenhavn til sommeren, slik at de kan ta båten videre derfra. 

Jeg er en gutt i sine beste år(dvs 29) som har tenkt og seile båten ned dit, og søker i den forbinnelse om det er en søt jente eller et venninepar som har lyst til og lære og seile :) Jeg kan godt lære ifra meg :)

Datoen er ikke helt satt enda, men det kan vi jo ta litt ettersom det nærmer seg. Snøen har jo ikke smeltet enda.

Hvis det ikke er noen søte jenter som vil lære og seile, kan jeg sikkert ta ombord en "sliten" matros også. Jeg lover "grogg" og "beskøyt" til når klokken slår tolv glass, og det blir ikke i utgangspunktet noen hundevakt.

Send meg gjerne litt info om deg selv.

Visninger: 643

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Jeg vill gjærne være med å lære mere om seiling. Gjør meg godt fokkeslask/fokketøs :P elsker å lage mat, så tar lett den oppgaven. Søt er relativt, men glad i natur, sjøluft og fjell, helst dekt me snø. Lite snø i år, da må finne nye ting å gjøre. .
PS: København er gull i mitt hjerte. Referanse som tur Buddy. Martin Salem

Hei Kjersti.

Kult du er klar. Det er ikke 100% sikkert enda, ettersom jeg ikke har satt opp planene for sommeren helt enda. Men jeg er gira på og seile, så skal prøve og dra dette iland. 

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2020   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår