22år gammel mann med fagbrev som matros og motormann søker seilerfaring

Hei! 

Jeg er en 22år gammel mann fra Stord i Hordaland som søker seilerfaring.

Jeg har tidligere bodd ombord på seilskipet Christian Radich i 1år hvor jeg også hadde læretiden min som Matros.

Etter endt matros læretid jobbet jeg ett par år som matros i i ferjedriften før jeg fikk ordnet meg læreplass (også på ferje) som motormann. Den læretiden var ferdig nå i Sommer og jeg har da altså fagbrev som både motormann og matros, samt god seil erfaring fra Christian Radich.

Jeg har aldri seilt ''småbåt'', men ønsker nå veldig gjerne å lære meg dette for å bygge grunnlag og kompetanse til å i nærmeste fremtid kjøpe egen båt og legge ut på en lenger seilas selv. 

Er aktuell for både korte og lange seilaser/opphold. Kan mønstre på hvor som helst. 

Vennligst ta kontakt på mail: Kjartanboga@hotmail.com

Mvh

Kjartan Boga Eikeland

Visninger: 331

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hi if u wanna join me on my trip from Bergen to Canary islands stopping on the way on different countries u can message me back here or to this phone number,better message 40577094(also whasapp)I ve got a Bavaria 38 foot long,3 cabins and I am planning to start sailing around may 2019.would be great if u wanna join

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår