Alle diskusjoner merket langtur (10)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Bavaria 40 Ocean godt utrustet for langtur og som bobåt selges.

Meget godt utstyrt seilbåt selges. Den fungerer meget godt som både bobåt og langturbåt, og seilte 2013-2014 Norge - Afrika - Karibien - No…

Startet av Jørgen Vaagan Andersen

0 des 9, 2014

søker båt til langtur.

Mann 24år, fra Tjøme, søker båt for langtur. Jeg hadde opprinnelig tenkt å reise på tur me egen båt, men har revurdert dette på gunn av kos…

Startet av Andreas Thorbeck

6 sep 14, 2014
Svar av Andreas Thorbeck

Lysten på langtur.

Hei. Eg er ein mann på 37 år som har drømt om lanturseiling i noen år nå. Har vert å seilt i karibien 2 ganger tidligere (2000 og 2009) og…

Startet av s/y Erica

6 nov 28, 2013
Svar av per bj. simble

Suezkanalen

HeiHei :) Har drevet å søkt litt rundt på nettet, men da det ikke ga noe svar (mulig takket være mine fenomenale -manglende- skills på å le…

Startet av Opal

4 okt 13, 2013
Svar av Per Ole Harnes

Langseiler til salgs!

Dette er en fantastisk mulighet til å få tak i en båt som er bygget for en ting; Ekspedisjoner og langseilas. Skroget er bygget i stål, og…

Startet av Mats H. Karppinen

0 sep 24, 2012

Soeker baat i Australia, Tasmania.

Er for tiden ombord i en brigantin i Hobart, Tasmania, Australia. Vil vaere ombord i denne baaten frem til januar 2013, vi skal seile rundt…

Startet av Kent David Pedersen

0 jul 26, 2012

Søker båt for langtur

Jeg er en 23 år gammel mann fra Troms og søker båt for langtur.  Har sagt opp jobben min og skal jobbe ut oppsigelsestiden som varer ut ma…

Startet av Kent David Pedersen

1 mar 6, 2012
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

Langturbåt til salgs -alt nødvendig utstyr inkludert.

MYE båt og komfort for pengene! Sjekk vår web blogg eller se annonsen på finn.no :) Nye bilder lagt ut på Finn.no

Startet av kine fredheim

1 jan 24, 2012
Svar av kine fredheim

Internasjonal båtforsikring

Heisann, eg ser etter alternativ for båtforsikring og arbeider med følgjande plan: 1: Kjøpe seglbåt, omkring 50 ft men avhengig av kor mang…

Startet av Erlend Kjeldsberg Hovland

3 sep 15, 2010
Svar av Erlend Kjeldsberg Hovland

Kanalene i Europa, eller Atlanderhavet

Drar på langtur om bare 1 måned. Nå har jeg begynt å vurdere kanalene i Europa. Virker veldig pent og spennende å dra i kanalene, men kjede…

Startet av Markus Ingebretsen

2 jun 15, 2010
Svar av Markus Ingebretsen

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår