Alle diskusjoner merket karibien (8)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Cayman Islands månedskifte Juni/Juli anyone?

Hei. Jeg har blitt invitert til CayFilm med en musikkvideo jeg har laget. CayFilm er en filmfestival på cayman Islands fra 30 juni til 3 j…

Startet av Kenneth Åkerland Berg

0 mai 2, 2017

Mann 29, søker plass på båt i Karibien eller for Atlanterhavskryss

   Litt om meg: Jeg er 29 år gammel, bor i Oslo men er opprinnelig fra Kristiansand. Har båtførerprøven og dykkerlappen. Har dessverre ikk…

Startet av Stian

4 mai 24, 2013
Svar av Finn Hansen Svartvadet

Er på Saint Lucia. Søker plass fra primo mars.

Jeg er nå i Rodney Bay på Saint Lucia. Her bor jeg alene på en norskeid seilbåt jeg passer på frem til den blir hentet i begynnelsen av mar…

Startet av Stian

1 apr 28, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

Mann 29. Er i Karibien nå. Søker plass så raskt som mulig.

Hei,   Deltok på ARC seilasen i år (Las Palmas på Kanariøyene  til Saint Lucia i karibien) og vi brukte 15 dager på krysningen. Dette var e…

Startet av Stian

1 des 24, 2012
Svar av Stian

Finnfire 33 selges i karibien - BUD ØNSKES!

Pris: Bud ønskes (tidligere annonsert for 95.000,-) Braog solid seilbåt selges. Finnfire 33 er en havseiler med finnekjøl av bly og spader…

Startet av Claus Jensen

4 apr 18, 2012
Svar av Jan Einar

Fra Karibien til Norge våren 2012

Hei! Jeg søker en båt fra Karibien til Norge våren 2012. Båtmerke, størrelse osv. er underordnet så lenge det gynger. Har erfaring med lang…

Startet av Morten Gleditsch

7 mar 24, 2012
Svar av Ingve Kjelsrud

Langturbåt til salgs -alt nødvendig utstyr inkludert.

MYE båt og komfort for pengene! Sjekk vår web blogg eller se annonsen på finn.no :) Nye bilder lagt ut på Finn.no

Startet av kine fredheim

1 jan 24, 2012
Svar av kine fredheim

Grenadinene (Karibia) februar 2011

Vi er to båter i følge som skal seile en måned i Karibia februar 2011. Vi blir i området St. Lucia til Grenada, og skal stort sett sitte på…

Startet av Jarle Karlsrud

2 nov 23, 2010
Svar av Jarle Karlsrud

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår