Alle diskusjoner merket båt (14)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Livlig og driftig eventyrer søker båt fra februar 2019 - har litt seilererfaring.

Jeg funderer på å leie ut leiligheten min fra februar 2019 og reise så lenge jeg kan. Har litt seilererfaring fra en tur til Karibia vinter…

Startet av Rebecca Sejer Skår

1 14 jul
Svar av Freddy Vorgaard Andersen

Seilas fra Lofoten til Sandefjord/Oslo

Kjære seilere. Jobber som musiker, synger og spiller gitar. Og skal ha en spillejobb i Lofoten i slutten av august. Den 29. august skal jeg…

Startet av Anders Ringdal Strøm

0 13 mai

gutt 21 fullført førstegangstjenesten utenlands (båt)

jeg heter Torleif H 21år ifra Nes i Akershus. jeg har stor kunnskap innen friluftsliv siden vært aktiv innen speideren,jakt,friluftsliv gen…

Startet av Torleif Hagen

0 aug 13, 2016

Nybegynner søker råd ang. båtkjøp :)

Hei :) Jeg har i veldig mange år hatt en drøm om å seile, og helst bli med som crew på en skikkelig langtur. Nå er jeg på mitt andre år i…

Startet av Anne Bjørg Halse Lervik

8 sep 7, 2015
Svar av Morten Mikalsen

Sameie - Ideell 1/2 til salgs

Jeg ønsker å gjøre min katamaran i Karibia til et sameie og selge derfor en Ideell 1/2 eller to Ideell 1/3. Ønsker å selge til pensjonist(e…

Startet av Nils Tarberg

4 aug 20, 2015
Svar av Nils Tarberg

Lån ein Finngulf44 over det Indiske hav +

Er de ein familie/par/venner som vil låna vår langturbåt - mot å segle vestover? Båten ligg nå i Krabi/Thailand. Start ca 2015, avhengig av…

Startet av Kleng

2 nov 13, 2014
Svar av Kjetil Avset

Skipper/instruktør/frakt av seilbåt

Leter etter erfaren seiler som tar på seg oppdrag å seile båt fra hvor jeg kjøper den til en havn i Bodø-området. Båt er enda ikke kjøpt, m…

Startet av Vegard Pedersen

1 sep 25, 2014
Svar av Andre Rønningen

Leie av båt Åland - sommeren 2015

Hei, Jer er en erfaren seiler - har hatt flere seilbåter, sist en Hanse 461 som jeg seilte fra Oslo til Karibien. Ønsker å leie en seilbåt…

Startet av Otto K. Blix Hulbak

0 aug 11, 2014

Bo i båt

Hei. Jeg har bestemt meg for å kjøpe en seilbåt jeg skal bo på. Jeg har lekt med tanken i flere år og nå er det på tide å få ut fingeren.…

Startet av Kenneth Åkerland Berg

4 apr 28, 2014
Svar av Andre Rønningen

Oksø 32 / Langturseiler/ Familiebåt / Turbåt/ Jordomseiler /Klassiker/ fullpakke

Hei ! Vi er 3 gutter som er i ferd med å få realisert drømmen vår. Nå har vi dessverre kommet til det siste kaptittelet , hvor det er på ti…

Startet av Martin Duås

0 mai 21, 2013

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2018   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår