Tom Harald Johansens diskusjoner (12)

Diskusjoner svart på (7) Svar Siste hendelser

"Hei. Jeg vet ikke om noen operatør som dekker alle landene, men hvert land har sine…"

Tom Harald Johansen svarte mai 15, 2012 på 3G i Middelhavet

2 mai 16, 2012
Svar av carl lenning

"Da må du seile med svensk flagg....  "

Tom Harald Johansen svarte apr 7, 2012 på Voldsomt vanskelig å få identitetsbevis på skuta!

37 apr 3, 2013
Svar av Torstein Bentzen

"Hei. Har vært samme situasjon med NIS/NOR. Fant da ut i etterkant at det er en mulig…"

Tom Harald Johansen svarte mar 29, 2012 på Voldsomt vanskelig å få identitetsbevis på skuta!

37 apr 3, 2013
Svar av Torstein Bentzen

"For å få transit-log/DEKPA i Hellas og Sailing permit i Kroatia, må du fremlegge et…"

Tom Harald Johansen svarte des 6, 2011 på Seile rundt i Middelhavet, 6 måneder. Hjelp!

12 jan 6, 2012
Svar av Vi som seiler i Middelhavet

"Jeg var i Aten og kikket på flere båter. Fikk da inntrykk av at prisnivået på båt lå…"

Tom Harald Johansen svarte des 14, 2009 på hva koster båtplass i hellas og er det rift om plassene??

13 feb 25, 2014
Svar av Svend Espeseter

"Har nesten full oversikt. Kan og anbefale en megler jeg har brukt som er helt enestå…"

Tom Harald Johansen svarte des 13, 2009 på hva koster båtplass i hellas og er det rift om plassene??

13 feb 25, 2014
Svar av Svend Espeseter

"Hei. Jeg er litt i samme situasjon. Har nylig kjøpt seilbåt i Kroatia, hvor den har…"

Tom Harald Johansen svarte des 9, 2009 på hva koster båtplass i hellas og er det rift om plassene??

13 feb 25, 2014
Svar av Svend Espeseter

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår