Erlend Sands diskusjoner (14)

Diskusjoner svart på (10) Svar Siste hendelser

"Ja, tenker i utganspunktet i starten av januar."

Erlend Sand svarte des 24, 2013 på Seile Stavern - Arendal. Nødhavner, vær og vind?

2 des 24, 2013
Svar av Kobbskolten

"Jeg skal seile fra Stavern til Risør eller Arendal i starten av januar. 29 fot, lite…"

Erlend Sand svarte des 24, 2013 på Vinterseiling i Østlandsområdet - Abstinenser

7 jan 1, 2014
Svar av Sondre Sæter

"Jeg vurderer å seile selv da jeg ikke har fått særlig respons, men tar gjerne i med…"

Erlend Sand svarte sep 11, 2013 på Oslo - Bergen - realistisk seilplan og gode gjestehavner?

9 okt 27, 2013
Svar av roar pedersen

"Hvor mye?"

Erlend Sand svarte sep 9, 2013 på SOLGT - gasskomfyr med 2 bluss selges. Eastham maxol 21es.

2 sep 9, 2013
Svar av Joakim Imset

"Tusen takk for tips. Et spørsmål siden jeg er ganske grønn i dette.  Hvordan er det…"

Erlend Sand svarte sep 9, 2013 på Oslo - Bergen - realistisk seilplan og gode gjestehavner?

9 okt 27, 2013
Svar av roar pedersen

"Planene har blitt litt oppdatert. Prøver nå å få til å seile det meste eller alt i e…"

Erlend Sand svarte sep 4, 2013 på Ønsker mannskap til seilas fra Oslo til Bergen - etappevis.

6 sep 17, 2013
Svar av Anton Solberg

"Planene har blitt litt oppdatert. Prøver nå å få til å seile det meste eller alt i e…"

Erlend Sand svarte sep 4, 2013 på Ønsker mannskap til seilas fra Oslo til Bergen - etappevis.

6 sep 17, 2013
Svar av Anton Solberg

"Planene har blitt litt oppdatert. Prøver nå å få til å seile det meste eller alt i e…"

Erlend Sand svarte sep 4, 2013 på Ønsker mannskap til seilas fra Oslo til Bergen - etappevis.

6 sep 17, 2013
Svar av Anton Solberg

"Lyst å seile Oslo-Bergen igjen? Har kjøpt båt i Oslo som jeg trenger hjelp for å få…"

Erlend Sand svarte aug 28, 2013 på Sjømann/kaptein skuteløs søker eventyr

6 sep 19, 2013
Svar av oskar høye einarsen

"Kan dere tenke dere å seile en 29 fots båt fra Oslo til Bergen?"

Erlend Sand svarte aug 28, 2013 på Vi flytter baaten din for deg!

1 aug 28, 2013
Svar av Erlend Sand

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår