Jacob Emil Klingen Borgs diskusjoner (21)

Diskusjoner svart på (18) Svar Siste hendelser

"Takk  "

Jacob Emil Klingen Borg svarte apr 29, 2013 på Ønsker å seile hjem - fra Karibien

4 mai 9, 2013
Svar av Arvid Mykjaland

"Hei! Vi har derimot en ledig plass på vår båt. Den er nå på Dominikanske Republikk o…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte apr 28, 2013 på Mannskap karibien - Azorene

4 apr 30, 2013
Svar av AJ

"Hei! Vi har en båt på Dominikanske Republikk med manglende mannskap og trenger snare…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte apr 28, 2013 på Er på Saint Lucia. Søker plass fra primo mars.

1 apr 28, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

"Hei! Vi har en båt som mangler crew. Båten ligger på den Dominikanske Republik og vi…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte apr 28, 2013 på Ønsker å seile hjem - fra Karibien

4 mai 9, 2013
Svar av Arvid Mykjaland

"Hei Stian Godt nytt år! Nå har jeg funnet en løsning på båtens fremtid. En italiener…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte jan 4, 2013 på Låner ut vår lang-turbåt for seilas fra Karibien til Norge

17 jan 4, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

"Hei Audun Som jeg skrev over til Anja ser det ut som båten blir seilt til Norge. Hvi…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte jan 4, 2013 på Låner ut vår lang-turbåt for seilas fra Karibien til Norge

17 jan 4, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

"Hei Anja. Godt nytt år! Nå har det gått lang tid, men endelig tror jeg at jeg har fu…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte jan 4, 2013 på Låner ut vår lang-turbåt for seilas fra Karibien til Norge

17 jan 4, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

"Hei Stian Så sant ingen kjøper båten før jul blir den seilt hjem. Crew er ikke beste…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte des 20, 2012 på Låner ut vår lang-turbåt for seilas fra Karibien til Norge

17 jan 4, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

"Tusen takk. Jeg gir lyd når jeg vet mer. "

Jacob Emil Klingen Borg svarte nov 22, 2012 på Låner ut vår lang-turbåt for seilas fra Karibien til Norge

17 jan 4, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

"Hei dere som melder interesse for å seile båten hjem. Tusen takk. Som jeg skrev over…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte nov 22, 2012 på Låner ut vår lang-turbåt for seilas fra Karibien til Norge

17 jan 4, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår