Ine Margrethes diskusjoner (10)

Diskusjoner svart på (8) Svar Siste hendelser

"Har veldig lyst, men med null seileerfaringer tviler jeg på at du vil ha meg med. Sk…"

Ine Margrethe svarte mar 29, 2012 på Mannskap søkes. Frakte båt fra Oslofjorden til Sandnessjøen i Nordland.

29 aug 9, 2012
Svar av Kenneth Veset

"Ja, det kan jeg gjøre! For øvrig har jeg ingen praktise kunnskaper om seiling annet…"

Ine Margrethe svarte mar 7, 2012 på jordomseiling eller bare seile litt i karibien?

5 mar 8, 2012
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

"Høres interessangt ut! Leste at dere er på New Zeland i desember 2013. Er det muligh…"

Ine Margrethe svarte mar 7, 2012 på jordomseiling eller bare seile litt i karibien?

5 mar 8, 2012
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

"Nå skulle jeg ønske jeg var gutt altså. Haha, hørtes ut som en bra tur det! Får kose…"

Ine Margrethe svarte mar 5, 2012 på Mannskap NordSpania-Trondheim mai/juni 2012

2 mar 16, 2012
Svar av Odd-Rune Lilleskare

"Jeg skulle gjerne reist samme ruta, men er nok for ung og måtte i så fall mønstret p…"

Ine Margrethe svarte mar 5, 2012 på Vi drar på langtur i mai 2012 :o)

25 aug 17, 2012
Svar av Siv Sivertsen

"Dersom dere har lyst på mer selskap så brenner jeg for å lære og seile. Har kun vært…"

Ine Margrethe svarte mar 4, 2012 på Nybegynner med store drømmer

42 mai 6, 2012
Svar av Anja Elmine Basma

"Skulle så gjerne ønske jeg kunne blitt med, men dersom du søker noen med seilerfarin…"

Ine Margrethe svarte mar 3, 2012 på Seile Norskekysten vinteren 2013.

1 mar 3, 2012
Svar av Ine Margrethe

"Jeg har ikke seilerfaring i praksis, men jeg har lett etter båt selv. Sjekket på fin…"

Ine Margrethe svarte mar 3, 2012 på Kostnadder ved langtur

29 mar 3, 2012
Svar av Ine Margrethe

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår