roar pedersens diskusjoner (89)

Diskusjoner svart på (53) Svar Siste hendelser

"er du inntresert i en meget fin scampi 30 til en rimelig penge, noe jobb å gjøre. ko…"

roar pedersen svarte jan 20, 2013 på Lofot hav !

1 jan 20, 2013
Svar av roar pedersen

"Det er en champi 30 fot, send en mail så får du vite mer. Med hilsen roar"

roar pedersen svarte des 4, 2012 på Jordomseiling om 3-4 år trenger mannskap, bra båt til det linker der det står mere om seiling. KOMMENTER!!

7 des 4, 2012
Svar av roar pedersen

"Hei, jeg skal selge en 30fots seilbåt om ca 2 år, kan kontakte meg for mer info. roa…"

roar pedersen svarte des 3, 2012 på Jordomseiling om 3-4 år trenger mannskap, bra båt til det linker der det står mere om seiling. KOMMENTER!!

7 des 4, 2012
Svar av roar pedersen

"Hei, skal på jordomseiling snart, ta kontakt på mail for nærmere info. roareidepeder…"

roar pedersen svarte okt 9, 2012 på Jente (18) ønsker å være mannskap på seilbåt fra sommeren/høsten 2013

4 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

"ok trodde det var i september oktober du mente, juni til august er bra, med hilsen R…"

roar pedersen svarte sep 28, 2012 på Gøteborg - shetland - spania på 3 uker?

21 sep 1, 2013
Svar av axel gravningsbråten

"Tror ikke du skal dra til shetland på den tiden, er mye ustabilt vær og vind, bare e…"

roar pedersen svarte sep 27, 2012 på Gøteborg - shetland - spania på 3 uker?

21 sep 1, 2013
Svar av axel gravningsbråten

"Et godt råd, vær alltid 2 stykker på vakt hele tida, holde utkikk.   Med hilsen roar…"

roar pedersen svarte jun 12, 2012 på Seilas fra Oslo til Bergen - Tre nybegynnere

3 jun 19, 2012
Svar av Olav Gjessing

"Hei, kan du sende din mailadesse eller legge meg til som venn, så sender jeg melding…"

roar pedersen svarte jun 6, 2012 på Mannskap søkes til siste etappe av Rally Portugal

2 jun 7, 2012
Svar av Terje Aastorp

"Hei, nei det skal du ikke gjøre, det holder nok en stund, men så råtner skroget unde…"

roar pedersen svarte aug 24, 2011 på Båt med dårlig skrog, kan man da legge glassfiber eller epoxy?

4 aug 24, 2011
Svar av roar pedersen

"Ja, hei skal dra med Søren Tjørnelund i november, han trengte   vis en mann til, du…"

roar pedersen svarte aug 5, 2011 på mann 53 ønsker å være med på jprdomseiling

3 aug 5, 2011
Svar av roar pedersen

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår