Utstyr ønskes kjøpt (125)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Utstyr til langtur

    Ønsker å kjøpe utstyr som Navionics kartbrikker (SD), satelitt-tlf, jolle, stormseil, gjesteflagg etc, etc  

Startet av Stein Engh

13 jan 15, 2014
Svar av Frode Hatlem

Melkeruta kart

Hei! Vi er 4 ungdommer som legger ut på Langtur våren 2015. Trenger en del utstyr, bla papirkart over melkeruta. Turen går fra Bergen, gjen…

Startet av oskar høye einarsen

2 jan 14, 2014
Svar av Jon markus gjersund

pactor modem ø. kjøpt

pactor modem ønskes kjøpt. alt av interesse. gjerne eldre. email:zeyang@laowai.no

Startet av linzeyang

0 jan 7, 2014

Comfort 32', one off skal utrustes for langtur utover året.

Jeg skal utruste min Comfort 32' one off, for langtur utover året og ønsker å kjøpe langtursutstyr i god stand som forenelig med denne bått…

Startet av Chris Overgaard

0 jan 1, 2014

Tryseil til salgs?

Hei.Jeg vurderer å skaffe meg et Tryseil da jeg har planer om en Atlanterhavskryssing.  Seiler en 28ft båt, så jeg ser etter et så lite sei…

Startet av axel gravningsbråten

4 des 31, 2013
Svar av Rune A. Madsen

fokke/genoa/stormfokk

Kjøpte nettop en Maxi 95 med en fokke forrige eiern har revna etter å vært borti salingshorna.  Vis noen syr, eller har bra brukte seil ti…

Startet av KaptnBhanD

0 nov 17, 2013

fokke/genoa/stormfokk

Kjøpte nettop en Maxi 95 med en fokke forrige eiern har revna etter å vært borti salingshorna.  Vis noen syr, eller har bra brukte seil ti…

Startet av KaptnBhanD

0 nov 17, 2013

Seil til stortriss, el andre båter rundt samme størrelse. Mål storseil: 585cmx240cm(kan være noe høyere)

Jag letar efter ett storsegel till en stortriss. MK1 eller MK2 spelar ingen roll, evnt. noe annet som kan passe, se mål i tittel :) Genoa o…

Startet av xrosengren

0 okt 22, 2013

Kart Island / Færøyene

Ønsker kjøpe papirkart over Island og Færøyene. Også guidebøker ønskes. email: synadine@gmail.com

Startet av Atle Karlsen

0 okt 14, 2013

rorkult pilot ønskes kjøpt.

ønsker å kjøpe meg rorkult pilot til min laurinkoster28. ring eller send mail:) tlf: 46237470 mail: antonmyhre@hotmail.com

Startet av Anton Michaeli

0 okt 8, 2013

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår