Utstyr ønskes kjøpt (125)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Kartbrikker og Papirkart for Panama-Australia ønskes kjøpt

Ønsker å kjøpe kartbrikker (Navionics CF), papirkart, pilotbøker og gjesteflagg for stillehavet. Noen som har?

Startet av Kjell Lauritz Thorsnes

3 jul 11, 2014
Svar av Jørgen Vaagan Andersen

Ønsker å kjøpe kart og pilotbøker til melkeruta

Vi skal seile melkeruta til sommeren og ønsker kart og pilotbøker, inkl, Caledonien kanalen

Startet av Per Erik Berg

1 jun 23, 2014
Svar av Sofie

Båtplass i trondheimsområdet?

Har en Alo Mikkel 26 som trenger båtplass enten til salgs/langtidsleie eller korttidsleie. Om det blir litt oppstykket leie har det heller…

Startet av Arild Berg

0 jun 18, 2014

Ønsker å kjøpe krybbe til 26ft seilbåt

Hei, er på jakt etter en krybbe til min lille seilbåt på 26ft. Helst i Bergensregionen.. da er frakten litt enklere :)

Startet av Thomas Kristiansen

0 mai 26, 2014

Jakke

Noen som har en god jakke til salgs?

Startet av Per Moen

4 mai 6, 2014
Svar av Per Moen

Powersurvivor 35 Watermaker

Hei, er det noen som har en PS 35 liggende? Trenger ny motor til vår. Membranen kan gjerne være defekt, er bare ute etter motoren.

Startet av Kjell Lauritz Thorsnes

0 mai 4, 2014

Genoa 1 ril Alo mikkel

Hei :-) Jeg har en Alo Mikkel med utblåst Genoa 1. Er det noen som har eller vet om Genoa tilsalgs til min kjære båt. Håper det er noen so…

Startet av Geir Fosserud

0 apr 28, 2014

papirkart

Hei  Ønsker å kjøpe papirkart . middelhavet fra Barcelona og sørover mot Gibraltar.også pilotbøker er av interesse.

Startet av Roar Sivertsen

0 apr 13, 2014

Ønsker å kjøpe kart og div utstyr

Hei. Vi er en gjeng på fire som ønsker å kjøpe kart eller få kopiere til "melkeruta". Ruta vår er sånn cirka sånn: Arendal-Farsund-Invernes…

Startet av Øyvind Farup Halvorsen

7 mar 23, 2014
Svar av axel gravningsbråten

VINDROR

Ønsker å kjøpe vindror til en 34´ seilbåt (rattsyring). Helst en som kan brukes som nødror i tillegg, men alt er av interesse. Pål 46642842

Startet av Pål Buran

0 feb 2, 2014

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår