Utstyr ønskes kjøpt (125)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Navionics 46 xl

Kartbrikke til Raymarine C120 over Portugal og Frankrike.Jeg ønsker å leie eller kjøpe.

Startet av Roar Jacobsem

0 okt 6, 2010

Seildress og støvler til bruk om vinteren ønskes kjøpt

Er 180 cm høy, normalt bygget, og bruker str. 43 i støvler.    

Startet av Kai

0 okt 5, 2010

gassovn

er ute etter en gassovn til båt, helst en med avgassrør ut samt at ovnen ikke er avhengig av strøm for¨å brenne. noen tips om hvor jeg kan…

Startet av helge schumacher

0 sep 16, 2010

Ønsker papirkart og pilotbøker for Europa

Planlegger seilas fra Norge til Spania i Juli. Turen videre er ikke bestemt men blir i Middelhavet og/eller Marokko ned til Kanariøyene for…

Startet av Martin Heltorp

0 mai 26, 2010

Langturutstyr kjøpes - Kart, vindror, vindgenerator mm

Trenger endel utstyr til langtur som starter i Sommer. Skal seile single handed på kryss og tvers av jorda. Mer om turen finner du her: htt…

Startet av Markus Ingebretsen

0 mai 8, 2010

Satellittelefon ønskes kjøpt!

Vi er tre studenter som skal på ett års langtur, med avreise i august. Ønsker derfor å kjøpe en brukt satellittelefon av typen Iridium 9555…

Startet av Hans Gustav Johannessen

4 apr 26, 2010
Svar av Vidar Mong

Seil til 30 foter

Jeg har en Bruce Robert 30 foter som trenger nye seil. Noen som har passende seil for salg eller gode forslag om hvor jeg kan få kjøpt nye,…

Startet av John Einar Sørensen

0 mar 24, 2010

Vindmølle kjøpes

Hei,Skal bo i båt de neste to årene før jordomseilingen og trenger vindmølle for å lage strøm. Kontakt meg på 47849461 eller markus.ingebre…

Startet av Markus Ingebretsen

0 mar 21, 2010

utstyr til langtur ønskes

spinnakerbom 5-5,5m,lock vest i str 1 og 2.

Startet av www.sysasha.no

7 feb 22, 2010
Svar av www.sysasha.no

Ønsker å kjøpe kart over Europakysten

hei Vi ønsker å kjøpe papirkart over Europakysten, fra Oslo til Cape Verde. Alt av interesse! Ring oss på Alexander: 91619801              …

Startet av emmanuel skan

0 feb 17, 2010

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår