Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Medlem definert som scam artist

Ser at mange i likhet med meg har blitt kontakte av medlem suzanne akibbo. Googlesøk viser at hun er aktiv også på andre forum og beskrives…

Startet av Knut Kristoffersen

2 des 21, 2009
Svar av Anne Nygren

30 fots Ballad, sy "Godthåp" tilgjengelig for lån til Atlanterhavskryssing!

Jeg har en 30 fots Albin Ballad liggende i marinaen i Las Palmas. Jeg har vaert usikker paa hva jeg skal gjoere med baaten, og vil forelopi…

Startet av Johan Herman Storm

5 des 11, 2009
Svar av Johan Herman Storm

Leter etter en havseiler i Bergen for BSTV

Hei, jeg planlegger en reportasje om seiling, spesielt havseiling, som livsstil for Bergen Student TV. Derfor er jeg på jakt etter harbar…

Startet av Raymond Gangstad

4 des 2, 2009
Svar av Raymond Gangstad

Utstyr til salgs

Jeg har fortsatt noe utstyr å selge, etter avsluttet langtur: -solcellepaneler: 2X85W Solar World. Selges NOK 6000. Kun brukt få måneder.…

Startet av olav haugen moen

5 nov 1, 2009
Svar av Jon Amtrup

Linker til salg av båter i utlandet?

Hei. Tips til linker hvor de selger brukte båter i utlandet? fex gibraltar, t & t, caribien osv.?

Startet av Jørgen Andersen

6 okt 23, 2009
Svar av Nils Tarberg

Sorgenfri

Targabøyle - hero 101

by olavhm on 25 Jun 2008, 12:14 Jeg har en Hero 101 som jeg tenker å utstyre med en "bøyle" bak i cockpit for solcellepanel m.v. Noen som…

Startet av Peder O. Krogh

1 okt 21, 2009
Svar av Bjarne Øen

Kjøper gjerne C-map NT+ Wide elektroniske kart for Irland (Kinsale til Nord-Irland) og Frankrike

Har du C-map NT+ Wide elektroniske kart for Irland (Kinsale til Nord-Irland) og Frankrike? Vi er interessert i å kjøpe. Max Wide kart pass…

Startet av Stefania R. Nilsen

0 okt 18, 2009

Programvare til værfax

Heisann, vi er to stk som skal seile melkeruta, vi begynner om et halvt år. Ombord har vi en kortbølgeradio som vi har tenkt å bruke til å…

Startet av Stian

0 okt 9, 2009

Transport av seilbåt

Hei Har hatt en seilbåt i middelhavet i flere år. Har vært fantastisk deilig. Men nå vil jeg ha den hjem til Skandinavia. Har hørt at det e…

Startet av Kent Henriksen

10 okt 5, 2009
Svar av Kjell Lundegaard

Leasing av båt

Kan en lease en båt i utlandet privat for bruk i norge ? Noen som kjenner reglene ? Vil eventuellt lease en båt i Panama for bruk i Norge.…

Startet av Kjetil Sivertsen

0 okt 4, 2009

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår