Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Forholdene fra karibien til Europa

Heisann godtfolk og annet sjøpakk;)Tenker ta turen fra karibien til Europa med båten i sommersesongen 2010, med start fra Trinidad nå i Apr…

Startet av Claus U. Jensen

4 apr 6, 2010
Svar av Claus U. Jensen

Værmeldinger

  Hei, jeg har kjøpt en kortbølgeradio, og har lastet ned en trialversion av weatherfax 2000. Jeg får ikke dette til å virke skikkelig. Jeg…

Startet av Stian

7 apr 5, 2010
Svar av Stian

Iridium satellittelefon til salgs

Håndholdt Iridium 9505A, kjøpt ny i 2008 og brukt på en et-års seiltur. Den fungerte utmerket, og vi var veldig fornøyd. Selges med data-ki…

Startet av Tuva Løkse

3 mar 31, 2010
Svar av Tuva Løkse

Cape Verde- Barbados (November)

Hei. Vi har tenkt å seile fra Cape Verde til Barbados mot slutten av november. Er det noen som skal ta samme etappe å kunne tenke seg og ha…

Startet av emmanuel skan

7 mar 17, 2010
Svar av John Ole Heggtveit

Spørsmål ang. tur til Antarktis

Hei, Jeg lurte på om det var mulig å få noen tips angående en seiltur jeg vurderer.. Har et stort ønske om å være med en tre master på tur…

Startet av Tone Marie Larsen

4 mar 14, 2010
Svar av Jon Amtrup

Sejlads med Comanche 32 Cat

Hej Per Solberg Læs lige min artikel om sejlads med en Comanche 32 Cat fra Sydfrankrig og til Danmark. per.moerch@mail.dk Mvh Per

Startet av Per Mørch

0 feb 9, 2010

Leie i 4mnd

Vi er en seilvant familie på to store og to små som ønsker å leie en seilbåt på Kanariøyene eller i middelhavet over en lengre periode. Å l…

Startet av Vibecke Rolland

2 jan 20, 2010
Svar av www.sysasha.no

sjøkart

Vi er fem som skal på langtur med trangt budsjett. På turen skal vi ha med oss en ny- sirkusforestilling. Vi er på utkikk etter noen som vi…

Startet av Jacob Emil Klingen Borg

0 jan 13, 2010

Kjøp av EPIRB i utlandet

Er det problemer med programmering av EPIRB kjøpt f.eks. i England med norsk MMSI-nummer? Er det noen som har erfaring med det? Stefania, h…

Startet av Stefania R. Nilsen

2 jan 10, 2010
Svar av kjell72

Trenger papirkart og kartbrikker ( C-MAP NT + ) Norskekysten

Jeg planlegger å seile fra Oslo til Vesterålen sommeren 2010, legge båten i opplag i NordNorge vinteren 2010-2011 og så seile hjem igjen so…

Startet av Kjell Morten Med

0 des 25, 2009

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår