Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Bon Voyage Gamle Portør Havn for ARC deltagere 2 til 4 juli

Hei Vi inviterer til en flott midtsommer helg for alle 33ARC deltagere Tlf 92425555 Hilsen Jageren.com

Startet av Gjermund Jamtveit jageren.com

2 mai 29, 2010
Svar av Gjermund Jamtveit jageren.com

Ønsker erfaring

Jeg lurer på om det er noen her som har noen gode råd til en ganske så uerfaren seiler, som etter å ha blitt bitt av seilerbasillen gjerne…

Startet av Helena Nielsen

8 mai 28, 2010
Svar av Arild Gjervik

SSB Radio Kjøpes

Vi drar på jordomseiling den 4 juli i år. Ønsker å kjøpe en SSB RADIO.. Hilsen Gjermund Jageren.com

Startet av Gjermund Jamtveit jageren.com

0 mai 27, 2010

Ønsker reise sammen med annen båt t/r Scotlandanlegger tur til Scotnd - ønsker seile sammen med annen båt.

Voksent par i Bavaria 40 Ocean planlegger t/r Scotland i sommer, men kunne tenkt oss å reise sammen med en annen båt. Varighet 3-4 uker. Hv…

Startet av Per Aa. Mandt

0 mai 27, 2010

3 urutinerte ungdommer på langtur

Vi er tre ungdommer som skal på langtur til sommeren/høsten. Vi har et relativt stramt budsjett, og har fått et par økonomiske smeller alle…

Startet av thomas steinsland

10 mai 26, 2010
Svar av thomas steinsland

Mer enn 1 vinter i egen båt i Karibia?

6 norske båteiere har i 2010 valgt å legge sine båter i opplag i egen bøye i Grenada.W.I: 'De har reist hjem til Norge i april/mai og vil r…

Startet av Nils Tarberg

0 mai 12, 2010

Toll og avgift

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10005785       heia norge :P       rart de skremmer turister bort      

Startet av aksel olsen

2 mai 12, 2010
Svar av aksel olsen

Sorgenfri

Momsbetaling av båt kjøpt i utlandet

by Wilhelm on 09 Oct 2007, 23:07 Jeg har kjøpt ny båt i utlandet, og er i tvil om jeg bør betale moms med en gang. Eller om jeg kan seile…

Startet av Peder O. Krogh

5 mai 10, 2010
Svar av aksel olsen

Vindror

Har planer om å kjøpe vindror. Problemeter bare at jeg ikke har snøring på emnet. Vet hvordan det fungerer men det er alt. Er det noen der…

Startet av Frank O Nilsen

14 mai 6, 2010
Svar av Markus Ingebretsen

Sorgenfri

Windpilot

by pederok on 21 Dec 2007, 11:30 Etter å ha prøvd en tre-fire forskjellige vindror går min anbefaling til den Tyske fabrikaten Windpilot.…

Startet av Peder O. Krogh

2 apr 7, 2010
Svar av Karl Even Lande

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår