Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Leie båt for ARCen og seiling i karibien 2020

Hei Sorgenfri, Dette er første gang jeg skriver et innlegg her. Så får dere unnskylde om det blir gjort på feil måte. Jeg er i gang med å…

Startet av Wilhelm Hødnebø

2 okt 8, 2018
Svar av Wilhelm Hødnebø

Kontakt Andre’ vedr Iridium og Wifi

97124323 anhar321@hotmail.com

Startet av André Hartung

0 sep 18, 2018

Vær & Vind

Hei, selger Iridium 9555 satelitt- telefon og Optimizer Wifi unit rimlig. Denne pakken kan komprimere og filtrere data via Optimizeren og v…

Startet av André Hartung

0 sep 18, 2018

SPONSOR

Hei, har inne et innlegg om jeg skal på jordomseiling noe år, dessverre så plages jeg med vondt i beina fra tid til annen, men har lyst å…

Startet av roar pedersen

0 jul 19, 2018

JORDOMSEILING 2018/ KONTRA SALG AV GAMBLING 34

Hei, jeg er ennå i tenkeboksen om jeg skal selge mitt smykke av en gambling 34 som har vært rundt jorda før, og er klar for nye eventyr, je…

Startet av roar pedersen

0 jul 17, 2018

Seile en 34 fots Cobra fra Portugal til Tønsberg?

Vi trenger hjelp til å få seilt en seilbåt vi har i Portugal hjem. Båten ligger i båthavn i nærheten av Farõ (Algarvekysten). Det er en rom…

Startet av Karen Strøm

0 jul 13, 2018

Skal seile utenfor Skandinavia for første gang og har en del spørsmål

Jeg er 22 år gammel og skal bruke neste semester på å seile til Portugal, og videre over atlanterhavet om jeg trives med å være på langtur.…

Startet av Kristina Vatland

0 jul 10, 2018

Trenger autopilot

Vi er en familie på fem som trengte å dra over til Shetland. Men det ser litt mørkt ut nå som autopiloten gikk heden. Er det noen i Ålesund…

Startet av Hans Magnus Saur

0 jul 1, 2018

Vedlikehold gammel seilbåt

Hei! Kom i skade for å kjøpe en litt edre 32 fot seilbåt, av plast, uten helt å forstå hva jeg egentlig gjorde. Men der ligger der nå, og s…

Startet av Arne G

1 jun 28, 2018
Svar av Martin Ulrichsen

Gambling 34 FOT

Jeg vurderer å selge eller leie ut min gambling 34 helgeleie, og ukeleie, vurderer også salg vis rett pris, det er skrevet 2 bøker om båte…

Startet av roar pedersen

0 mai 31, 2018

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår