Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Båtplass Karibia? Boat spot in the Carib? 36 fot sailboat.

Hei :) Er det noen som vet hvor man kan leie en BILLIG og grei båtplass i Karibia og hvor det er best å prøver å ha båten liggende? Gjerne…

Startet av Haldor Arne Løvik

10 sep 14, 2010
Svar av Nils Tarberg

40-45fots katamaran halvfabrikat

Hei Jeg leter etter et firma el. l. til å bygge en katamaran som skal vere rullestol vennlig.Båten skal vere 40–45 fot. Synst det er bortk…

Startet av Fredrik Solvik

1 sep 13, 2010
Svar av Nils Tarberg

SEILER MOT BRASIL.VI ER 2 GUTTER OG HAR 1 LEDIG DOBBELLUGAR.LYST TIL Å BLI MED?

vi er et par som seiler en Jeanneau 49 ds m 3 lugarer og ellers ALT utstyr.vi reiser 1.aug 2010 med følgende rute:KRISTIANSAND-AUGUSTSKAGEN…

Startet av www.sysasha.no

17 sep 10, 2010
Svar av www.sysasha.no

Brød :-)

Hei Er det noen som har en oppskrift på brød av noe slag, bakt på bakepulver, i stekepanne eller på grill? Litt trøblete gassovn så vi ser…

Startet av Anita Heggtveit

10 sep 9, 2010
Svar av Tuva Løkse

Langturbåt: 30 føtter under 200000?

Jeg leter etter langturbåt, og har satt opp noen kriterier (kanskje mer ønskeliste enn definitive krav): - Minimum 30 føtter (plasshensyn)…

Startet av Karsten Eig

4 aug 26, 2010
Svar av Karsten Eig

Seil og sikkerhetsutstyr i Europa

Hei! Vi er en liten familie på 3 som planlegger seilbåttur fra Norge, gjennom kanalene i Europa til Middelhavet. Vi har fått beskjed av en…

Startet av Gro Vatne Røsland

0 aug 23, 2010

Hva gjør man med båtplass?

Skal man ha båt må man jo ha en båtplass. Båtplasser er jo gjerne noe man må stå på venteliste i årevis for å få, og i en del tilfeller kre…

Startet av Karsten Eig

3 aug 4, 2010
Svar av Karsten Eig

oslo-kanariøyne

jeg og en kompis skal seile fra oslo til kanariøyne. må være der innen desember.   noen som vet ca. tid man bruker? havstrømmer?

Startet av Fredrik Ekeland

1 jul 15, 2010
Svar av Hans Gustav Johannessen

2-uker på tur, ingen seilerfaring.

Hei.Mitt første innlegg på dette forumet. Har vært så heldig å fått plass på en Albin Viggen i sommer. Tanken er å prøve først ut 2 uker, l…

Startet av Skyhawk

2 jul 14, 2010
Svar av S/Y Aurora

kvalitet av taco

er det noen her som har spist taco i mexico, er den bedre en her i norge?

Startet av julian

0 jul 14, 2010

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår