Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Hvem blir den raskeste Norske båten i ARCèn i år??

Jeg setter en finger på sy GODOT.. Ligger bra an fra start men alt kan skje på 2700nm... Hva er deres tips??Sjekk ut: http://live.adventure

Startet av Ole Petter Hoem

0 nov 22, 2010

Internasjonale båtdokumenter

  Heisann   Jeg er på vei til Spania og har blitt anbefalt å skaffe meg internasjonale båtdokumenter gjennom seileforening. I danmark har d…

Startet av Stian

5 nov 20, 2010
Svar av aksel olsen

Europa - Kanariøyene

Hei!Trenger du mannskap til Kanariøynene i januar 2011? Erfaren, tilpasningsdyktig og arbeidsom handy-mann trenger skyss:-) Vennlig hilsen…

Startet av Hilde Lengali

0 nov 15, 2010

Kjøp og registrering av båt i utlandet ?

Heisann, jeg reiser til Orlando, Florida, i April, blir å tråle florida rundt for å finne den rette båten. Så blir vel fort 1-2mnd på land…

Startet av Jørgen Andersen

8 nov 14, 2010
Svar av Helge Rongevær

Kasting av "søppel" til havs

Hva kan man kaste overbord på åpent hav langt fra land?   Har noen noen innspill her?   Slik jeg oppfatter at man kan gjøre når man er på å…

Startet av Lars Loraas

2 okt 25, 2010
Svar av kjell72

Om å seile på kanaler

Er blitt bedt om å være med å ta en Vindø 32 til Middelhavet. Biscaya frister ikke eieren, så det blir nok kanaling gjennom Europa.Er i for…

Startet av Magne Hjelle

2 okt 5, 2010
Svar av Knut Aage Gundersen

Noen som skal til Karibien snart? Grenada

Heisann, Har noen ting jeg trenger fra Norge og lurer dermed på om noen skal til Karibien snart?  Jeg er nå i Grenada, men seiler til Trin…

Startet av Jørgen Andersen

1 sep 22, 2010
Svar av Nils Tarberg

Kanariøyene vinteren 2010

Noen som planlegger tur til Kanariøyene vinteren 2010/2011? Vi er en familie på fire som skal seile her frem til våren. Planlegger å besøk…

Startet av Martin Heltorp

0 sep 20, 2010

Noen som skal til Karibien snart? Grenada

Heisann, Har noen ting jeg trenger fra Norge og lurer dermed på om noen skal til Karibien snart?  Jeg er nå i Grenada, men seiler til Trin…

Startet av Jørgen Andersen

0 sep 20, 2010

Internasjonal båtforsikring

Heisann, eg ser etter alternativ for båtforsikring og arbeider med følgjande plan: 1: Kjøpe seglbåt, omkring 50 ft men avhengig av kor mang…

Startet av Erlend Kjeldsberg Hovland

3 sep 15, 2010
Svar av Erlend Kjeldsberg Hovland

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår