Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

hvor i oslofjorden er det billgst med båtplass???

Hei. lurer på hvor man kan få leie båtplass i oslofjorden får en rimelig penge?

Startet av Marius Granrud

0 jan 25, 2011

budsjett for melkeruta-seilas

Hei godtfolk! Vi er to studenter som lurer på å ta et lite opphold i studiene til fordel for en seiltur. Planen er å holde av det kommende…

Startet av andreas ente

7 jan 22, 2011
Svar av andreas ente

Gummibåt på langtur

Reiser på langtur neste år og lurer litt på type lettbåt man bør ta med. Har i dag en 9 fots gummibåt med 6hk. Denne ligger i en kasse på d…

Startet av Espen

6 jan 3, 2011
Svar av Peder O. Krogh

FINNTERN ståltegninger

  Hei Trenger info om Finntern   Hvis du kan hjelpe med info finntern motorseiler  send epost Jeg så engang en finntern stålbåt med ca 70 h…

Startet av coreunica

2 des 31, 2010
Svar av coreunica

Seile rundt Sør Amerika

Er i en planleggingsprosess for seilas rundt Sør Amerika. Har søkt en hel del på nett samt bladd gjennom Jimmy Cornell, men så langt funnet…

Startet av Andreas

1 des 28, 2010
Svar av aksel olsen

Erfaringer med Kroatiske farvann?

Er det noen som kan dele erfaringer om seiling i kroatisk hav og havner? steder verdt å se eller holde seg unna?   Om noen har gode erfarin…

Startet av S/Y Aurora

0 des 26, 2010

Ispropell og førtyninger i is

Hei! Er det noen som har erfaring med ispropeller for å holde vannet åpent rund seilbåt på vinterstid i islagte farvann? Vinkling av vannst…

Startet av NorSiglar

0 des 19, 2010

Båtkyndig i Trondheim

Jeg ser på en Kings Cruiser 33 i Trondheim, og er nær avtale. Det siste jeg trenger er å få med meg en båtkyndig til å se over båten. Er d…

Startet av Joakim Kjølleberg

0 des 17, 2010

Huskeliste for havkryssing- mannskap

Skal mønstre på som mannskap og være med på å krysse Atlantern fra Cape Verde til Brasil jan/feb.Har begynt å få ei liste over det jeg tren…

Startet av Magne Hjelle

0 des 6, 2010

Grimstad- Bergen

Hvor lang tid vill det ta og seile, fram Grimstad til Bergen ved det værforholdet vi har i Bergen/Norge nå?   Takk for svar.

Startet av Ole Johan

0 nov 30, 2010

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår