Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

HENTER DIN BÅT I UTLANDET HJEM TIL NORGE ELLER EN ANNEN DESTINASJON.

Hei, jeg er mann på 53 år, med god erfaring fra sjøen, har du kjøpt en båt i utlandet, seilbåt eller motorbåt som du ønsker hjem til norge…

Startet av roar pedersen

0 jan 20, 2012

S/Y AURORA til Middelhavet april 2011

Er det andre båter som har planer om tur til Middelhavet i 2011?     mvh. Bjarne

Startet av Bjarne Øen

36 jan 8, 2012
Svar av Torstein Gamst

Seile rundt i Middelhavet, 6 måneder. Hjelp!

Hei, mitt navn er Henrik. Jeg og et par kompiser ønsker å leve drømmen og dra på langtidsseiling. Starte i Norge og seile ned til Danmark,…

Startet av Henrik Krane Førland

12 jan 6, 2012
Svar av Vi som seiler i Middelhavet

Seilblad for langseilere

Jeg vil gjerne gi et abonnement på et seilblad i gave til en langseiler. Noen anbefalinger?

Startet av arne jensen

0 des 11, 2011

På jakt etter båt i karibien

Hei jeg vurderer og reise litt rundt i karibien/amerika jeg er på jakt etter en gml seilbåt på 40" til 55" gjerne ett prosjekt, som jeg set…

Startet av øystein dalen

3 des 4, 2011
Svar av kai alexander dahl

Peru/Ecuador informasjon?

Ligger for anker nord i Chile, og planlegger tur videre nordover til Panama. Har onske om aa stoppe paa veien og tenker Peru/Ecuador/Colomb…

Startet av may

0 des 4, 2011

Tur til Tyskland og Polen

Tur til Tyskland og Polen Vi planlegger en 8 ukers tur til Tyskland og Polen sommeren 2012 med utgangspunkt fra Skjæløy i Østfold. Er det n…

Startet av Jan Reiling

0 okt 26, 2011

Morgan Giles 30

Noen som har erfaringer med denne båten?

Startet av Øyvind Farup Halvorsen

0 okt 3, 2011

Er den noen som vil(og kan) seile en Jeanneau Sun Fast 37 fra Karibien til Norge første halvdel av 2013?

Jeg skal seile ARC over atlanteren 2012, og har ikke mulighet til å seile båten hjem igjen fra Karibien. Jeg vurderer Shipping, men tenkte…

Startet av Sondre Jelstad

0 sep 22, 2011

Pingvin Søker mannskap på deler 2011-2012

Vi søker mannskap på noen strekkningene på vår tur til Karibien fra juli 2011 til juli 2012. Har ikke helt bestemt når og hvor men ta konta…

Startet av Glenn Smedstad

4 sep 20, 2011
Svar av Anders M

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår