Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Vaksiner

Hva må man ha av vaksiner, når man seile til karibia og hjem?

Startet av Øyvind Farup Halvorsen

1 feb 22, 2012
Svar av Cedric Davidsen

seile i thailand/malaysia

jeg fikk en forståelse av at ma kan ha en båt liggende fast i malaysia og bare ta fly ut og inn for å oprettholde visum plikten,,, har dem…

Startet av Johnny Winther

0 feb 22, 2012

tips og råd?

Jeg starter på en seilas til karibia nå i juni og har en del spørsmål og kunne trengt noen gode tips og råd. Er det noen i Skedsmo/Akershus…

Startet av Jan Einar

0 feb 12, 2012

utnebordsmotor, hvor stor trenger jeg?

Jeg må kjøpe meg en utenbords motor til seilbåten, men lurer på hvor stor jeg bør ha. Skuta er 26 ft. og veier ca 2500kg, holder det med en…

Startet av Jan Einar

0 feb 12, 2012

Gjesteseiling, jente 29 aar

Hei.   Noen som vil ha en gjest med paa seiltur? Jeg er en jente paa 29 aar som har faat permisjon fra jobben i 5mnd. For tiden er jeg i al…

Startet av Monica Solberg

0 feb 8, 2012

HENTER ELLER BRINGER DIN BÅT.

Påtar meg leveringsoppdrag over både korte og lange distanser. Nødvendig mannskap kan ordnes. Mer enn 80.000 nm. uten skader. Seilte Tønsbe…

Startet av Åge Finckenhagen

0 feb 8, 2012

Skal du til Middelhavet gjennom slusene i Europa?

Da kan du ha glede av å lese artikkelserien "På tvers i slusene" her:  http://middelhavsseilerne.blogspot.com/

Startet av Dag Ahlgren

2 feb 2, 2012
Svar av Dag Ahlgren

Seiling ved Tobago; Seminar i Tønsberg fredag d 10 februar kl 19 om

Realiser drømmen om Karibien!På Tobago har du alle muligheter, fra aktiv seiling, dykking og havfiske, til turer i regnskogen, yoga og late…

Startet av Allan Nielsen

0 feb 2, 2012

Bobåt & langturseiler

Hei Jeg er ute etter en seilbåt som jeg kan bo i om vintern i oslo og seile lengre turer med om sommern og når studiene er endt, Så nå tre…

Startet av Magnus Johansen

8 jan 27, 2012
Svar av Jørgen Ree Wiig

Varme i båt

Hei, der er ikke noe fast varmeannlegg i min Beneteau 375, tre cab versjon fra 1987. Med ønske om noe lenger utflukter og ofte med to barn…

Startet av Ole G Selås

2 jan 27, 2012
Svar av Bjørne Stensletten

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår