Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Alanya

Hallo,tenker på å kjøre båten ned til Tyrkia  En grand banks 32, tenker å kjøre ned til rotter Dam og derfra inn på Donau for så å følge El…

Startet av Vidar borø

0 mar 19, 2012

Sekstant litteratur?

Noen som vet om god bok om bruk av sekstant på norsk? Eller en god side på nettet?

Startet av Øyvind Farup Halvorsen

2 mar 18, 2012
Svar av Øyvind Farup Halvorsen

Ta med hund på egen seilbåt til Skottland

Vi har tenkt å seile til Skottland i sommer. Har en valp på 7 mnd. som vi ønsker å ta med oss. Har sjekket reglene for behandling av hunder…

Startet av Anita Byggerud

0 mar 14, 2012

Nybegynnere som vil på langtur om 3 år, HJELP? :-)

Vi er et par på 21 og 25 år som nettopp har bestemt oss for å dra på langtur jorda rundt. Ingen av oss har seilt noe særlig før, men det bl…

Startet av Charlotte Rønneberg

4 mar 9, 2012
Svar av Berit Skjolden Furuholm

Kjøpe båt i Hellas eller Kroatia?

Jeg og min samboer har startet planleggingen om en jordomseiling. Vi er i forbindelse med dette på leting etter en båt, og har hørt at man…

Startet av Andreas N. Rist

5 mar 9, 2012
Svar av Bjørne Stensletten

Langtur, utenbords eller innenbords motor?

Planlegger langtur (lavbudsjett) en eller annen gang i fremtiden og lurer på en del ting. Hva er best, utenbords eller innenbords motor? V…

Startet av Marita & Elin

4 mar 8, 2012
Svar av Marita & Elin

Kostnadder ved langtur

Hei. Jeg går og dagdrømmer om ta meg en langtur på ca 6mnd til ca et år. Har forsåvidt ikke båt til og reise med heller:) Er usiker på hvi…

Startet av stian ingebrigtsen

29 mar 3, 2012
Svar av Ine Margrethe

Værmelding på langtur

Jeg lurer på hvordan jeg kan løse problemet med værmeldinger på billigst å mest effektiv måte ute til sjøss på langtur. Starter på langtur…

Startet av Jan Einar

13 feb 29, 2012
Svar av Torstein Gamst

jeg kjøpte IRIDIUM 9555 med ALT:-)))

og jeg ga 9000.-så ikke la dere lure av andre som vil ha "gull og grønne skoger" for 9505-modellene:-)))

Startet av www.sysasha.no

15 feb 26, 2012
Svar av Torstein Gamst

Klassisk 3 fot sjuke...

Hei vurderer å bytte ut min Mikkel 32 fra 85, med en Beneteau First 375 fra 87. Er det noen som har noe kjennskap til Beneteau`n? Tre cab v…

Startet av Ole G Selås

5 feb 25, 2012
Svar av Kjell Inge

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår