Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Seile fra Norge til Kanariøyene.

Jeg skal seile fra Norge til Gran Canaria sommeren 2012 for å være med på neste års ARC over atlanteren. Er det realistisk med seks uker på…

Startet av Sondre Jelstad

5 mai 21, 2012
Svar av Jan Eriksen

3G i Middelhavet

Hei Vi skal sele båten vår til Middelhavet for å bruke den der vår, sommer og høst de neste årene. Noen som har en bra og rimelig løsning f…

Startet av carl lenning

2 mai 16, 2012
Svar av carl lenning

Seile fra Kroatia til Norge sommer 2011, tips?

Hei!   Har planlagt å seile fra Kroatia til Norge i sommer, med avreise i slutten av mai. Planen er å kjøpe en båt i Krotia og seile den hj…

Startet av Bjartmar

2 mai 9, 2012
Svar av Torgeir Skretting

Lyd i båten

Her om dagen kom det plutselig en rar lyd i båten min.. jeg våknet opp og trodde det regnet og blåste noe fælt utenfor, men der var det hel…

Startet av Karsten Johannessen

6 apr 27, 2012
Svar av Karsten Johannessen

Flytte seilbåt til Middelhavet

  Jeg har en Columbie 66 (mange likhetstrekk med Maxi 68). Båten er 22fot og veier litt underkant av 2 tonn og er 2,5meter bred på det bred…

Startet av Fredrik G

0 apr 9, 2012

Middelhavet mannskap

Mannskapet min ble syk, noen som har lyst å seile i  8 / 9 uker fra Sardinia til kanskje Hellas. Båten er en 34 ft aluminium Koopmans(2001)…

Startet av marina van dijk

4 mar 31, 2012
Svar av Bjørn Tore Oskasin

VINDROR, SATELITT TELEFON + DIV UTSTYR SELGES STRAKS!

Etter langtur 2007-08 har vi til salgs: Winpilot vindror (som nytt), satelittelefon med alt utstyr som datakit og innstallerings CD, ankerk…

Startet av Heidi Rian

27 mar 28, 2012
Svar av Knut Olseng

Valg av langturbåt

Vi er 2 par som planlegger jordomseiling i 2013. Vi er nå midt i prosessen med å finne den perfekte båt for oss. Det vi har sett på så lang…

Startet av Paul Vidar

27 mar 27, 2012
Svar av Petter

Twister 28

Noen som har erfaringer med Twister 28 http://www.twister.org.uk/index.html? Er i kontakt med en fra sverige som skal selge sin twister fra…

Startet av Øyvind Farup Halvorsen

9 mar 21, 2012
Svar av Øyvind Farup Halvorsen

Jorda rundt med en Albin Vega? En god del generelle spørsmål.

Hei!  Flott forum! Har lest mye nyttig og interessant her.   Jeg kan jo starte med å si at jeg er 16 år, men har fått veldig lyst til å dr…

Startet av Emil-André Gundersen

5 mar 20, 2012
Svar av Fred Arnsesen

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår