Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Sorgenfri

Registrere båt i utlandet

by MariusH on 11 Mar 2008, 13:24 Hei, jeg skal endelig ta skrittet fullt ut og dra på en lengre tur. I den anledning er jeg på båtjakt og…

Startet av Peder O. Krogh

7 jan 8, 2020
Svar av Terje Storfjelll

Båtplass Oslo !

Hei, Jeg har planer om å kjøpe en seilbåt til neste sommer, og er på utkikk etter en båtplass i Osloområdet. Den trenger ikke nødvendigvis…

Startet av Håkon Svendsen

0 aug 11, 2019

Forsikring for større båter.

Hei ! Jeg har kjøpt en stor båt 72 fot (stål) fra 1959 og som jeg skal bo på. Det viser seg å være svært vanskelig å få forsikret en slik s…

Startet av Udo Zwankhuizen

0 jun 30, 2019

Bli med og spleis på jorden rundt!

Hei alle eventyrere! Jeg sammen med noen et par venner ønsker å kjøpe en seilbåt og seile rundt i denne flotte verden. Vi er 20 og 21 år fr…

Startet av Marius Bakken

2 mar 5, 2019
Svar av Marius Bakken

Katamaran

Hei vi skal selge huset og kjøpe seilbåt. Er på leit etter en katamaran,noen forslag  Helst brukt.

Startet av Geir Undheim

1 feb 24, 2019
Svar av Marius Bakken

Seile La Rochelle til Oslo

Hei, Jeg har kjøpt meg ny seilbåt og har veldig lyst til å hente den hos verftet i La Rochelle, Frankrike, og seile hjemover til Oslo.  Er…

Startet av Stein Tronstad

0 feb 14, 2019

Sailing from Norway to Canary islands

Hi ,I am a 37 years old men ,I want to sail from Bergen (Norway ) to the Canafi islands(Spain) starying on abril or may 2019,if anybody wit…

Startet av marian fasola

0 jan 14, 2019

Noen som skal seile til Tenerife i løpet av året, og som skal forbi Bergen på veien?

Jeg har lyst til å donere noen havkajakker til et utleiefirma der. Per i dag er det ingen på Tenerife som leier ut slike kajakker. Hvis noe…

Startet av svein houge

0 jan 12, 2019

GAMBLING 34 siste mulighet røverkjøp

SISTE MULIGHET FOR ET RØVERKJØP BÅTEN SKAL BORT SELGES FOR KUN 36000 KR MED PLOTTER WINDGENERATOR VHF RADIO GUMMIBÅT MED MER. MEGET BRA HAV…

Startet av roar pedersen

5 jan 6, 2019
Svar av Reidar Tinius Madsen

GAMBLING 34

Siste sjansje for et høstkupp båten er i god stand beta marine motor windgenerator gps vhf solpanel og mye mer kun 50 000kr  ligger ute på…

Startet av roar pedersen

0 okt 9, 2018

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår