Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Trenger yacht/stor seilbåt til TV produksjon i Frankrike. HASTER!!

Hei! Er det noen som kjenner noen nordmenn i Cannes/St. Rafael området som har en stor båt? Jeg trenger en stor og fin båt til location til…

Startet av Espen

0 jun 9, 2009

Kart og navigasjon på langtur

Jeg har planer om langtur fra neste sommer. Båt er kjøpt inn og masse utstyr er på plass, men jeg mangler et godt system for elektroniske k…

Startet av Atle

4 jun 6, 2009
Svar av Arvid Mykjaland

Forsikring

Jeg har netopp kjøpt meg båt som jeg skal bruke på en lengre seiltur. Siden vi skal utenfor europa har jeg problemer med å finne noen som k…

Startet av Stian

4 apr 8, 2009
Svar av Stian

Sorgenfri

Berserk og Puerto Rico

by astangnes on 30 Nov 2008, 15:55 Har sett Berserk serien på NRK og prøver å leite etter steder på nettet med info om båter som ligger fo…

Startet av Peder O. Krogh

1 apr 8, 2009
Svar av Nils Tarberg

Langtidsleie av båt

Hei alle sammen! Har letet en del rundt etter folk som er innteresert i å leie ut båt for en lengre periode. Dette har imidletid ikke vist…

Startet av Thomas Rosén

2 apr 4, 2009
Svar av Karl Freddy Storheil

Sorgenfri

Reiseforsikring

by palmegren on 15 Mar 2008, 17:00 Jeg har fått plass som mannskap på en båt som skal på jordomseiling til sommeren, og regner med at jeg…

Startet av Peder O. Krogh

3 apr 3, 2009
Svar av O2

Kran nær Bergen?

Er det noen som vet om et sted i nærheten av Åsane, Bergen (båten ligger i en havn rett sørvest for Åsane - like ved Tertnes) hvor jeg kan…

Startet av Erik Engblad

3 mar 30, 2009
Svar av Benjamin Bredal

Sorgenfri

båtmarkedet i Asia

by jorunneriksen on 25 Mar 2008, 22:03 jeg lurer på om noen kan tipse meg om båtmarkedet i Asia? Vi er en gjeng som planlegger en 1 års se…

Startet av Peder O. Krogh

12 mar 30, 2009
Svar av Svein Utne

Seile Bergen-Hvaler eller frakte båt?

Hei! Jeg er helt fersk i gamet og vurderer å kjøpe meg en Albin Vega i Bergen. Da jeg har tilgang på båtplass på Hvaler må jeg derfor frakt…

Startet av KristofferH

4 mar 21, 2009
Svar av Rune Braadland

Svenske kart + Bornholm

Hei, vi skal ta turen fra Sørlandet til Bornholm med retur på østsiden av Sverige og gjennom Götakanal. Ønsker å kjøpe brukte kart, elektro…

Startet av Bjarteo

0 mar 14, 2009

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår