Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Bur i Kristiansand og vil veldig gjerne læra å segle ila. våren 2017.

Hei, eg søker nokon med seglbåt, som trenger crew og eg vil veldig gjerne læra alt som kan tenkes om seglbåt. Er gjerne med på reperasjon/…

Startet av Rigmor Solnes

5 mai 27, 2017
Svar av Anette Nordal Bull

Søker båt for seiling mai-sep 2017

Hei! Jeg er 23 år gammel og veldig eventyrlysten. Har reist veldig mye, men lite på seilbåt (lærer fort). Har veldig lyst til å være med om…

Startet av Ola Abrahamsen

1 apr 23, 2017
Svar av Jens Helge Jenssen

Søker seilere til TV serie

Hei, Jeg jobber med casting  til en ny TV2 serie og er på jakt etter mennesker med ulike målsetninger. Jeg skriver i dette forumet fordi je…

Startet av Christine Sand

2 apr 20, 2017
Svar av linzeyang

Søker båt og kaptein i sør- og mellom-amerika 2017

Hei, vi er to jenter på 20 år som starter en langtur til mellom- og sør-amerika i starten av januar. Første fly går til cuba, deretter er p…

Startet av Silje Johansen

1 apr 20, 2017
Svar av linzeyang

Mannskap til Svalbard i sommer?

Hei! Er det noen her som planlegger å seile til/fra svalbard i sommer? Jeg drømmer om å seile distansen i min egen båt, men føler at jeg bu…

Startet av Daniel Altmann

0 apr 7, 2017

Transport av båt? Ledig skipper eller medseiler.

Skal du ha båten hentet hjem eller seilt til ett sted nå i 2017?  Hentet og levert båt i Nord - Sør Europa mange år og langs norskekysten.…

Startet av Tor Viggo Mikalsen

0 apr 5, 2017

Trenger du mannskap?

Ønsker å  være mannskap på seilbåt langs norskekysten / skagerak kryssing/nordsjøkryssning i perioden april til august 1-2 uker.Har Dayskip…

Startet av Trond Kjetil Nodberg

0 mar 17, 2017

Trenger du mannskap ?

Hei.40 åring fra Stavanger søker seilbåt å mønstre på fra slutten av juni ut juli(2017),har også mulighet for 4-5 uker seinere i sommer.Er…

Startet av Øyvind

2 feb 19, 2017
Svar av Dagfinn Eriksen

Levering og charter i Nord Norge

Erfaren skipper med D5LA tar levering og charteroppdrag til / fra Nord Norge. Erfaring med seilbåter opp til 50 fot. Har 49 fot Striker spo…

Startet av Morten Willumsen

0 feb 2, 2017

Seile i French Polynesia i tiden 20.1 - 18.2

Hei Jeg er sameier i Nora en 48 fots Cigale 14. Båten ligger nå på Tahiti, og jeg har mine 4 uker i perioden ovenfor. Jeg har planlagt min…

Startet av Arne Buhs

0 nov 29, 2016

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår