Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

ARC 2010 ?

Er det noen som skal delta i ARCèn i år som trenger mannskap? Er en kar på 44 år med noe erfaring. 2008-2009 seilte vi til Middelhavet og h…

Startet av Knut Aage Gundersen

3 jul 7, 2010
Svar av www.sysasha.no

Skipper eller mannskap ledig

Kortere eller lengre turer! Se min profil ang. erfaring.

Startet av Tor Viggo Mikalsen

3 jun 16, 2010
Svar av Tor Viggo Mikalsen

Jente 24år søker båt=)

Jeg har kjempe lyst på en kult opplevelse rundt juni-aug 2010 på en seilbåt med noen erfarende seilere! Jeg har lite erfaring selv, men er…

Startet av iselin aune

16 jun 15, 2010
Svar av Per Solberg

Ung mann med seilerfaring søker båt i sommer

Hola!Jeg er 35 år og har hatt seilbåt selv tidligere som jeg bodde i i Bergen. Er ikke supererfaren, men kom meg rundt i skandinavia og til…

Startet av fredrik lund

5 jun 10, 2010
Svar av Per Solberg

Seilas, sommeren 2010

Ship o`hoy!! Jeg er en sporty kar på 27 år som elsker sjølivet. Uheldigvis har jeg ikke noe erfaring med seilig, men er skikkelig sugen på…

Startet av Ruben Nordås

3 jun 9, 2010
Svar av Ruben Nordås

Søker seiltur hvor som helst fra juli!

Hei!Gutt på 23år søker seiltur til hvor enn det måtte være i verden!Det må ikke være fra juli, men etter juli ihvertfall.Har ikke seilt med…

Startet av Markus Leonhard Hansen

2 jun 7, 2010
Svar av Markus Leonhard Hansen

Færderseilasen

Noen her som skal seile Færder`n i år å trenger mannskap? Er en gutt på 24 som har en egen båt men da genoa har tatt kvelden får jeg dessve…

Startet av Anders M

0 jun 4, 2010

Atlantic 2010

Levere både imellem 39 og 45 fod fra USA til Danmark, Sverige, Norge og Europa. Kan også levere til andre lande. Venligst kontakt mig på em…

Startet av Michael Lind

0 mai 21, 2010

25 år gammel jente fra oslo, bosatt på svalbard stiller gjerne som frivillig mannskap på DIN båt!!!

i juni har jeg fri og ønsker å bruke denne perioden til å seile i varmere strøk. jeg skal tilbake til svalbard i juli, så om det er et seil…

Startet av bettina85

8 mai 19, 2010
Svar av bettina85

Ønsker havseiling i sommer/høst!

Jeg er en gutt på 31 som etter ti år på universitetet håper på å få premiert meg selv med et par måneder på det store havet. Har Fritidsbå…

Startet av Einar Kobro

3 mai 16, 2010
Svar av Kai Egil Skarsvåg

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår