Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Delivery av båt.

Trenger du/dere en erfaren skipper for henting/bringing av båt, ta kontakt på +47 924 26 310 

Startet av Åge Finckenhagen

0 des 7, 2010

Seilas sommeren 2011

Ship o`hoy!! Jeg er en sporty kar på 27 år som elsker sjølivet. Uheldigvis har jeg ikke noe erfaring med seilig, men er skikkelig sugen på…

Startet av Ruben Nordås

0 nov 29, 2010

Ønsker å være mannskap på ARC og eller i Karibien

I år har jeg seilt 1200 nm på norskekysten med egen båt, en Bavaria Cruiser 33.Se www.knut-herman.blogspot.com. ; Jeg ønsker om å seile som…

Startet av knut herman andersen

4 nov 7, 2010
Svar av knut herman andersen

trenger erfaring og opplevelser

Hei! jeg er en blid og sosial kar fra østlandet(bosatt i bergen) som ønsker å lære kunsten å seile. Jeg har null erfaring med seilbåt men h…

Startet av jørgen minge

0 nov 7, 2010

Noen som vil ha oss med på eventyr??

Vi er to jenter på 24 og 25 år fra Fredrikstad som drømmer om å dra på seiltur i Karibien og Sør-Amerika i høst/vinter. Vi har liten erfari…

Startet av Pernille Hertzenberg

3 okt 27, 2010
Svar av Gjermund Jamtveit jageren.com

seile i oktober og november?

Hei.Jeg er 29 år og har plutselig fått 2 måneder fri på grunn av jobbkarantene. Er det noen som har noen kortere eller lenger seilturer jeg…

Startet av Andreas Bakka Hjertø

3 okt 15, 2010
Svar av Morten Arne

ARC 2010?

Hei!Jeg er er veldig interessert i å seile ARC i år! Jeg er 29 år og har flere års seilerfaring. For noen år siden kjøpte jeg også min egen…

Startet av Mathias Thaulow Lisberg

0 sep 14, 2010

Par søker ARC- båt 2010.

Vi er et par i begynnelsen av 30-åra som leter etter en båt som vil ha oss med på ARC-en 2010. Gunhild har seilt Askeladd i Bunnefjorden h…

Startet av Gunhild Hjermundrud

1 jul 22, 2010
Svar av www.sysasha.no

Seile sørover fra Bergen?

Hei! Er det noen som skal sørover fra Bergen?Jeg er 24 år, litt seilerfaring, god stemning!Jeg ønsker å komme meg til Danmark med avreise f…

Startet av Erlend

2 jul 20, 2010
Svar av Nicolai Fontain

Seile i Karibien i februar?

Vi er et par i begynnelsen av 30-åra som reiser i Colombia i februar. Vi har tenkt oss til den karibiske kysten, spesielt til Cartagena. Hå…

Startet av Gunhild Hjermundrud

4 jul 20, 2010
Svar av Freddy Vorgaard Andersen

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår