Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Happy ship søkes!

Langturdrømmer har jeg hatt noen år og hvis det skal bli mer enn bøker og sofaseiling er det på tide å komme seg ut. Søker en hurragjeng s…

Startet av Christian Vik

2 feb 27, 2011
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

En lege og en navigatør søker hyre i september

Vi er et par som søker hyre i hele september måned. Hvor som helst i Europa eller verden med flyplass i begge ender.Begge har seilerfaring,…

Startet av S/Y Aurora

9 feb 26, 2011
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

Eventyrer søker båt!

Hei Sjøfolk!Noen som trenger en seiler, med ståpå humør, som ønsker eventyr?Jeg er en posetiv gladgutt på 28 år, og har seilt i ca 5 år. Ha…

Startet av Knut Frogner

1 feb 26, 2011
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

Henter - bringer din båt.

Påtar meg leveringsoppdrag over både korte og lange distanser. Nødvendig mannskap kan ordnes. Mer enn 70.000 nm. uten skader. Seilte Tøns…

Startet av Åge Finckenhagen

0 feb 9, 2011

Noen som trenger mannskap?

Hei, jeg heter Stian er 26 år og fra stavanger, har et stort ønske om og bli med på seiltur. Da jeg ikke har seilbåt selv blir dette litt v…

Startet av stian ingebrigtsen

0 feb 1, 2011

Noen som seiler i bergenområdet?

Hei! Jeg kunne gjerne tenkt meg å lære litt ombord på seilbåt. Jeg har ingen kunnskaper med seiling bortsett fra brettseiling. Har skips og…

Startet av jørgen minge

0 jan 30, 2011

Er det noen som har lyst til å få en 31 år gammel nord-Norsk land krabbe til å bli en seiler?

Er bosatt i Tønsberg og super klar for opplæring av alt som har med seiling å gjøre! Ser for meg dags, helg og ukesturer uansett vær sommer…

Startet av Kim Halseth Andersen

2 jan 24, 2011
Svar av Kim Halseth Andersen

Need crew to go to Europe from The Caribbean – Young Dane is ready to help!

My name is Benjamin Bro-Jorgensen, I’m 20 years old and from Denmark. In around May I would like to join a sailboat going back to Europe fr…

Startet av Benjamin Bro-Jørgensen

0 des 27, 2010

Båt i Brasil

Jeg ankommer SaoPaolo i Brasil den 26. januar -11 og søker plass på en båt en tid etter det. Er det noen som er i nærheten? Aller helst Rio…

Startet av Håkon Hesselberg

0 des 19, 2010

Søker båt Norge - Canada 2012

Sommeren 2012 planlegger jeg start av en 1 årig ekspedisjon i den Canadiske villmarka. Er ute etter noen som skal seile over rundtom den ti…

Startet av Markus Ingebretsen

0 des 18, 2010

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår