Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Norge - Island eller omvendt eller både og:)

Hei til alle der ute med saltvann i håret og vind i seilene:)Jeg og min samboer skal til Island tidlig i juli og tilbake i midten av juli.…

Startet av André Spica

0 apr 2, 2011

TRENGER DU TRANSPORT AV SEILBÅT ELLER EN KAPTEIN, VÅREN/SOMMERN 2011 ?

Hei !   Trenger du transport av din seilbåt, eller en kaptein til en ferietur til/i skandinavia eller andre steder i Europa i sommer ?    E…

Startet av Felix Woxholth

0 mar 22, 2011

Brug for crew til Europa fra Caribbean - Jeg er klar

Mit navn er Benjamin Bro-Jørgensen, jeg er 20 år og fra Danmark. I omkring march maj vil jeg gerne joine en sejlbåd fra Caribien til Europa…

Startet av Benjamin Bro-Jørgensen

1 mar 13, 2011
Svar av www.sysasha.no

Eventyrer søker eventyr.

Hei. Noen som vil ta på seg oppgaven med å gjøre en landkrabbe om til en sjøulk? Jeg er en 25år gammel, mann som har kommet til et punkt i…

Startet av Kjetil Sandbæk

1 mar 13, 2011
Svar av www.sysasha.no

Mannskap søker båt.

Heisann! Jeg heter Jonas Skjærpe og er 31 år gammel på jakt etter eventyr. Jeg er en glad, utadvendt og omgjengelig kar som ikke har noe im…

Startet av Jonas Skjærpe

1 mar 13, 2011
Svar av www.sysasha.no

Atlanterhavskryssing

Hei hei! Jeg er en kar på 28 år som håper det er en båt som kunne ha lyst på meg som mannskap på en  Atlanterhavskryssing nå i veldig nær f…

Startet av Jan

1 mar 8, 2011
Svar av www.sysasha.no

TRENGER DU TRANSPORT AV SEILBÅT ELLER SOSIALT MANNSKAP I SOMMER?

Hei!   Trenger du transport av seilbåten din til et sted i Skandinavia i sommer?  Eller trenger du sosialt mannskap i ferien? Seilerdame (5…

Startet av greiegry

5 mar 6, 2011
Svar av Magnus Dahl

Ut På Eventyr

Jeg er en 26 år gammel jente som har vannvittig lyst ut på en uforglemmelig seilopplevelse. Har ingen erfaring med seiling, men er klar for…

Startet av Marte Hareide

11 mar 3, 2011
Svar av Jens Busk

Gutt og jente til langtur i August!

Heisann! Vi er en gutt på 31 år og ei jente på 30 år som har veldig lyst til å dra på en laaaang seiltur i august i sommer. Vi kan mønstre…

Startet av Runar

3 feb 27, 2011
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

mannskap noen ??

Hei, Jeg er en sprek telemarking på 29 år.  Jeg ønsker å bidra på seilbåt,  Jeg går å drømmer om egen båt og eventyr. og trenger erfaring p…

Startet av Jan Terje Dahle

2 feb 27, 2011
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår