Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Gutt på 18 år

Kevin abrahamsen her. Jeg er en gutt på 18 år som er dilla på seiling etter å ha vert og segla i ett år på fosen folkehøy skolejeg hører ti…

Startet av kevin abrahamsen

1 jul 4, 2011
Svar av Erlend Ellingsen

Mann 33 ønsker å være med som mannskap på langtur

Befinner meg for tiden i Florida, men flytter gjerne på meg for å komme dit du måtte ha avreise fra...

Startet av Alexander de Brucq

9 jun 19, 2011
Svar av kine fredheim

Sejle med Grand Danois i Caribien

Vi sejler fra 15 januar mod Cuba kig ind på www.suntrip.dk og bliv inspireret!

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 jun 12, 2011

Noen som trenger mannskap for en norge-storbritannia reise på slutten av juli 2011?

Hei,   Jeg lurer om noen skal seile fra norge til skottland eller england på slutten av juli og hvis de trenger mannskap, vi er to britisk…

Startet av Ruth Cape

0 jun 11, 2011

Noen som skal til Shetland i sommer? Jeg vil være med!

Skal du til Shetland i sommer og mangler mannskap, ta kontakt!   Skal selv på langtur i desember, men trenger en tur i sommer for å dempe a…

Startet av KristofferH

3 jun 9, 2011
Svar av Øystein Nordeng

Båthaik Osloområdet - Læsø, Juli/August

Hei!  Jeg er en arkitektstudent og båtbyggerelev som skal besøke en seilerveninne på Læsø på nordøstkysten av Danmark.    Fordi jeg er utro…

Startet av Asbjørn Syverhuset

0 jun 6, 2011

Skal du ha flyttet båt eller trenger mannskap?

I uke 25, 20-26 juni kan jeg transportere båt eller stille som mannskap. Har mye erfaring med motorbåter. Har litt seilerfaring. Er ganske…

Startet av Asbjørn Solberg

0 mai 30, 2011

Henter eller bringer din båt!

  Påtar meg leveringsoppdrag over både korte og lange distanser. Nødvendig mannskap kan ordnes. Mer enn 70.000 nm. uten skader. Seilte Tøns…

Startet av Åge Finckenhagen

0 mai 12, 2011

Middelhavet juli 2011?

Jeg befinner meg i juli sør i Frankrike og lurer på om noen seiler forbi der og har lyst på følge et par uker. Har vokst opp med båt, men s…

Startet av Anette Broch M.Tvedt

0 apr 17, 2011

Søker reisevenner med barn,(og båt?).

Hei. Vi er et par fra vestlandet som tenker seriøst på å hoppe av jobben i et år og utforske nye reisemål, helst i seilbåt. Vi har en jente…

Startet av haalandhelge

1 apr 8, 2011
Svar av Hanne Horn

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår