Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Søker båt på langtur fra ca. september 2012 til april 2013.

Planlegger å ta permisjon fra jobben neste vinter for å reise på langtur.. Så da søker jeg mannskapsplass hos langturseiler for hele eller…

Startet av Kjell Salomonsen

0 jan 29, 2012

Eventyrlysten og lærevillig søker lengre seiltur i 2012

Hei! Jeg er en 32 år gammel mann lenger seiltur i 2012. Jeg har noe seilerfaring, ikke mye. Men i likhet med de fleste andre her inne så er…

Startet av Erik Bakken

3 jan 3, 2012
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

Norge - Middelhavet høsten 2011?

Vi er en gutt og en jente (kjærestepar) på 24 år. Til sommeren er vi ferdige med vår friluftslivsutdannelse fra Bø i Telemark og er klare…

Startet av Mari Herholdt

5 des 30, 2011
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

Erfaren seiler og fotograf - klar for seilas

Erfaren skipper og fotograf klar for seilas.  Har  D 5L, (worldwide) sertifikat.  Erfaring innen tur, regatta og deliveryseilaser.  Både på…

Startet av Eilert Munch Lund

0 des 13, 2011

Mannskap tilbys, helst Antarktis 2012 / 2013

Hei, jeg er en jente på 20år som har lenge drømt om å seile til Antarktis.  Har ikke noe spesiell seiler erfaring, men er kjempe villig til…

Startet av Birgitte Ravndal

0 nov 24, 2011

Gasteplads over atlanten i nov - dec søges!

Hej alle! Jeg er en ung dansk mand på 29 år, som ønsker at udleve drømmen om at krydse atlanten. Jeg har ikke megen sejlererfaring, men er…

Startet av Mads Skytte

0 okt 26, 2011

Til Antarktis i November 2011

Er det noen som har planer om eller kjenner noen som skal fra Argentina til Antarktis i November 2011 og har behov mannskap?Er en kar på 29…

Startet av Ola Nordmann

1 okt 23, 2011
Svar av Gjermund Jamtveit jageren.com

Seiling 2011: Atlanterhavskryssing høsten 2011

Hei! Par på 27 og 25 ønsker å seile høsten 2011. Da aller helst være med på båt som skal  krysse Atlanteren. Har fri sept-nov. Karl på 27 h…

Startet av Karen Nedland Førre

5 okt 17, 2011
Svar av kine fredheim

Gutt 25/26 med tidligere langtur erfaring søker båt 2011/2012

Heisann Jeg er en gutt på 25 blir 26 i desember som gjerne kunne tenkt meg å dratt på langtur. Har tidligere vært på langtur med S/Y Røvær…

Startet av Anders M

2 okt 3, 2011
Svar av Anders M

Mannskap med D5L

Jeg er interessert i langturseilas til Stillehavet, Karibien oa. Kan mønstre på snarlig. Vaksinering pågår. Pensjonert enkemann på 66, inge…

Startet av Jarl Frivold

0 sep 21, 2011

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår