Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Søker kurs, eventuelt båt!

Hei! Jeg er 15 år og brenner for å lære og seile. Jeg har lest meg til det meste i ett halvt år nå og klarer ikke å vente med å komme meg o…

Startet av Ine Margrethe

3 apr 22, 2012
Svar av Rune Braadland

Sejle med GRAND DANOIS i CARIBIEN

Hej kig ind på www.suntrip.dk Måske kan vi finde en god løsning!

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 mar 25, 2012

Fra Karibien til Norge våren 2012

Hei! Jeg søker en båt fra Karibien til Norge våren 2012. Båtmerke, størrelse osv. er underordnet så lenge det gynger. Har erfaring med lang…

Startet av Morten Gleditsch

7 mar 24, 2012
Svar av Ingve Kjelsrud

GRAND DANOIS sejler i Caribien fra november 2012

GRAND DANOIS Sejler i Caribien fra St.Lucia og Nordpå mod de Dansk Westindiske øer. Har du lyst til at være med. Det er ikke noget krav at…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 mar 13, 2012

Familie på 5 søker båt i utlandet

Hei, vår familie på 5 søker seilbåt i Karibien/Stillehavet/Australia/NZ for ca 3 måneders seiling vinteren 2012/2013. Vi vurderer å kjøpe,…

Startet av Charlotte Lindvik

1 mar 11, 2012
Svar av Martin Sættenes

Søker båt for langtur

Jeg er en 23 år gammel mann fra Troms og søker båt for langtur.  Har sagt opp jobben min og skal jobbe ut oppsigelsestiden som varer ut ma…

Startet av Kent David Pedersen

1 mar 6, 2012
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

Søker båt som skal på langtur våren/sommeren 2012

Jeg er en gutt på 25 år som har seilt mye og vært mye på båt i barndommen og ungdomstiden, har dessverre blitt mindre de siste årene så kan…

Startet av Håkon Reisæter

2 mar 6, 2012
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

sejle med Grand Danois i Caribien

Hej Måske er det jer som jeg søger! Jeg har sejlet i Caribien i de sidste tre år og båden ligger ligenu i Marina på øen St. Lucia. Jeg er h…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 mar 4, 2012

Dele båt i Oslo ??

Finnes det noen andre her, som ønsker å kjøpe seg egen seilbåt for første gang, og som kunne tenkt seg å spleiset på en billig nybegynnerbå…

Startet av Anja Elmine Basma

0 feb 29, 2012

HENTER ELLER BRINGER DIN BÅT.

Påtar meg leveringsoppdrag over både korte og lange distanser. Nødvendig mannskap kan ordnes. Mer enn 80.000 nm. uten skader. Seilte Tønsbe…

Startet av Åge Finckenhagen

0 feb 8, 2012

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår