Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Seilbåt søkes mellom vestlandet og nordnorge

Jeg er en mann født i 1951 som ønsker mere seilererfaring. Jeg er en sporty person og trives meget godt på ski om vinteren med hund og pulk…

Startet av Byrge

1 mai 6, 2010
Svar av Arild Gjervik

Jeg vil til Storbritannia

Hei! Jeg studerer i Edinburgh, og trenger å komme fra Norge til Storbritannia på et eller annet vis. Flykaoset fører til at jeg må prøve li…

Startet av Elise Iversen

0 apr 18, 2010

seilbåt i karibien/sør a. søkes fra nå... og et par uker fremover

Hei. da seilplanene mine her nede har skjert seg litt. er jeg litt stuck i karibien akkurat nå. så vis noen har noe tips eller ledig plass…

Startet av Jonas Busk

2 apr 2, 2010
Svar av Jørgen Andersen

Søker båt fra Karibien til Europa

Eg søker etter plass på båt fra Karibien til Europa fra slutten av april 2010. Brukbar segler med D5LA sertifikat. Deltar i regattasegling…

Startet av Sveinung Nesheim

3 mar 22, 2010
Svar av Olav Gundstein Braskerud

vil gjerne bli med over atlanteren. evnt i varmere strøk

Hei. jeg er en 27 år gammel gutt. som ønsker og se mer av verden seiling er noe jeg har gått og drømt om sikkert de 10 siste årene. desverr…

Startet av Jonas Busk

2 jan 22, 2010
Svar av www.sysasha.no

Par søker båt

Vi er et par på 28 og 21 år med interesse for seiling. Ingen av oss har noe erfaring med seiling tidligere, men ønsker å lære. Vi har lyst…

Startet av Frida Kjellesvig

0 jan 17, 2010

2 stykk mannskap søker skute i januar

Skip o hoi, Trenger du mannskap i januar måned? Lyst til å ha med deg to masterstudenter i biologi, hvorav en har god erfaring med langturs…

Startet av Jørgen Ree Wiig

0 des 7, 2009

Gasteplads søges i Middelhavet eller Nordeuropa

Hej Jeg søger en gasteplads i juli 2009 og måske starten af august. Jeg har nogen sejlererfaringer og vil gerne til søs på eventyr. Jeg ha…

Startet av Troels Grene

2 sep 19, 2009
Svar av Børge Strømsnes

Godt humør kjærestepar ønsker å bli med på seilbåt

Det hadde vært skikkelig gøy å få bli med noen på seiltur. Tid til disposisjon er ca 2 uker, veldig fleksibel. Adrian er 22 år, jeg Bjørg e…

Startet av Bjørg Kristine Jensen

1 jun 4, 2009
Svar av Atle Andersen

Shetland i vår/sommer?

Hei. Jeg er ei jente på 27 år som leter etter en båt som skal frem og tilbake til Shetland i vår/sommer. (Bortreist under Shetland Race) He…

Startet av Iren

2 mai 29, 2009
Svar av magnar

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår