Jordomseilere og andre langseilere (120)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Norge- Indonesia

Er to kamerater som har en del seilerfaring og som har begynt å snakke litt om å være ute 1år påseiltur og har snakket litt om å ha Indones…

Startet av Ådne

0 jul 21, 2013

Kanaler

Hei Jeg skal reise fra Horten til Barcelona i sommer og har tenkt meg kanalene gjennom Tyskland, Nederland, Beliga, Frankrirke og ut i Mid…

Startet av Mia

1 jul 16, 2013
Svar av christian andal

Orkney t/r

Hei, Jeg skal seile Son - Kristiansand - Farsund - Orkney (+ evt Wick om været tillater) og tilbake, med start 27. juli.Da jeg ellers kun s…

Startet av Mattias Lundqvist

0 jul 3, 2013

Opplagsmarina Portugal / Spania

Hei! Jeg, frøkna og den noe eldre "Dama" setter baugen mot sydligere Europa om et par uker. Dette er på ingen måte planlagt, så jeg vil gj…

Startet av Rune Kristiansen

2 jun 26, 2013
Svar av Rune Kristiansen

Båtar som skal på langtur i 2013?

Hei! Eg har dei siste tre åra planlagt langtur (jordomsegling), og tek sikte på å reise 1. juni 2013. Eg og sambuaren min har ein 33 fots b…

Startet av Kjell Arne Steinsvik

62 jun 10, 2013
Svar av Harald Kristoffer Viken

Reiseforsikring til melkeruta

Heisann folkens!Vi legger ut på melkeruta fra sommeren av. Har dere noen tips til hvilket forsikringsselskap vi burde velge når det gjelder…

Startet av Golden Orchid

0 jun 10, 2013

Canal Des Deux Mers

Hei. Vi sitter og studerer oss grønne foran pcen, vi prøver å finne ut av dybden i denne kanalen. Anderas Holo ( håndbok for langturseile…

Startet av Mia

5 apr 9, 2013
Svar av Øyvind Waage

Sekstant

Hei. Er det noen her som kan astronavigasjon?Jeg lurer litt på å kjøpe meg en billig sekstant som jeg kan ha i backup hvis alt annet strei…

Startet av axel gravningsbråten

5 apr 3, 2013
Svar av Øyvind Waage

Forsikring Langtur

Hei Reiser på tur til Karibien i år, og lurer på om noen har et forsikringselskap å anbefale. Pantaenius som eg først hadde tenkt å gå for…

Startet av marius espeland

0 mar 13, 2013

Seiler din båt til/fra.

Fra mai-aug. 2013 kan jeg muligens seile din båt dit du ønsker. Yachtmaster Ocean uten skader over 80.000 n.m. ring +47 924 26 310 eller fi…

Startet av Åge Finckenhagen

0 feb 3, 2013

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår