Jordomseilere og andre langseilere (120)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Noen som kjenner til regler for å drive chartervirksomhet, på Kanariøyene?

Planlegger i første omgang å arrangere dagsturer, dersom det lar seg gjøre i forhold til spanske myndigheter. Ønsker naturligvis å finne ut…

Startet av xrosengren

0 okt 4, 2015

Seiling på Cuba april 2015

Trenger mannskap for seiling på Cuba april 2015. Er nå på langtur med min gaffelrigget Colin Archertreskøyte fra 1989 på 39 fot. Planen er…

Startet av Jan Erik Holto

0 mar 4, 2015

Langtur

Hei Vi seiler nå østkysten av Danmark videre til Kiel-kanalen, Engelske kanal, innom Biscaya, Spania, Portugal, til Kanaria, kanskje via Ma…

Startet av Henrix

1 mar 1, 2015
Svar av Jørn Bjarne Lilleby

BÅTTRANSPORT

Utfører henting/bringing av båter. Delivery Skipper/Crew. Certificate of Competence as Yachtmaster Ocean, godkjent av Sjøfartsdirektoratet…

Startet av Åge Finckenhagen

0 feb 2, 2015

dykke trondheim

Noen som tar på seg å dykke for å fjerne blåskjell på kjøl, propell og ror i Trondheim?

Startet av Arild Berg

0 nov 16, 2014

Söker segelbåt i Karibien dec/jan 2014/2015

Hej! Jag är 35 årig äventyrslysten tjej som gillar att segla. Söker nu en segelbåt som kommer befinna sig i Karibien mitten av dec till mit…

Startet av Åza Jorudd

3 aug 12, 2014
Svar av Åza Jorudd

Kjøpe båt i Spania og skifte flagg

hei. Jeg vurderer å kjøpe brukt seilbåt i Spania. Er det noen som kan hjelpe meg med kontakter (adv. ol.) i Spania som kan ta seg av dette?…

Startet av karl-evert marli

2 aug 9, 2014
Svar av karl-evert marli

Langtur/jordomseiling - start 2014

Hei!Noen andre som skal ut på langtur med start i 2014? Vi er et par som har planlagt langtur lenge, og til sommeren kaster vi endelig loss…

Startet av Kjell Arne Steinsvik

15 mai 5, 2014
Svar av Øyvind Farup Halvorsen

Langtur 2015

Hei! Ble eier av en Bostrøm 31 høsten 2013 og planlegger nå seiltur til Kanariøyene sommeren 2015. Mye skal gjøres, motor skal ut og overha…

Startet av sondre misund

0 mai 4, 2014

Videoreisebrev

Jeg sklir rundt i Adriaterhavet og Egeerhavet og lager videoreisebrev. Om noen er interessert, finner dere brevene her:  https://www.youtub

Startet av Knut Olseng

0 apr 18, 2014

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår